زندگی واقعی بانوی گوینده خبر ایرانی +عکس، ویدئو

© Flickr / Jun Wangاتاق خبر
اتاق خبر  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بانوی اخبارگوی ایرانی با ظاهری متفاوت!

به گزارش اسپوتنیک، مهناز شیرازی، گوینده پیشکسوت خبر که یکی از مطرح‌ترین مجریان تلویزیون طی سال‌های گذشته به شمار می‌رود مدتی است که از حضور در تلویزیون و خواندن خبر کناره گیری کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by honarmandan_clip1 (@honarmandan_clip1) on

ظاهر متفاوت این مجری با تجربه در جامعه سبب شده است که برای کاربران شبکه های اجتماعی سئوال ایجاد شود. او در تلویریون با حجاب کامل حضور می یافت اما پس از کناره گیری از خواندن خبر ظاهر او تغییر یافته است و به حجاب معمول در ایران نزدیک تر شده است.

View this post on Instagram

A post shared by دونادو (@doonadoo) on

گفته شده است که او تا کنون توانسته کارنامه درخشانی را در عرصه خبر از خود به جای بگذارد و جزو معدود بانوان گوینده‌ای به شمار می‌رود که خبرهای مطرح سیاسی را خوانده است.

View this post on Instagram

A post shared by @tvbazigar on

مهناز شیرازی در جایی گفته است که وقتی من و آقای حیاتی در جایگاه گوینده سیاسی خبر گزینش شدیم، به ما گفتند شما پیشانی نظام هستید و باید تلاش کنید که این پیشانی، سفید باقی بماند. ما هم تلاشمان را به کار بستیم تا پیشانی نظام، سفید و بی خط و خش باشد و نسبت به این موضوع بسیار حساس و مسئولیت پذیر بوده ایم.

بسیاری از کاربران به این بانوی گوینده خبر ایرانی خسته نباشید گفتند. اما در مقابل عده ای دیگر از کابران از ظاهر این بانو انتقاد کرده و معتقدند که نباید ظاهر مجریان در تلویزیون و خارج از آن این همه متفاوت باشد و نقاب بر چهره بگذارند. بعضی از کاربران نیز اظهار کردند که اصلا این دو عکس از مهناز شیرازی با هم قابل قیاس نیست و نتوانستند تشخیص دهند که یک نفر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала