باغ قبرستان لاکچری لواسانات تهران +ویدئو

© Sputnikباغ گیاه شناسی دانشگاه دولتی مسکو
باغ گیاه شناسی دانشگاه دولتی مسکو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار تصاویری از یک قبرستان ویژه در لواسانات تهران با واکنش‌های منفی کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران ایرانی با انتشار تصاویر و ویدئوهایی از یک قبرستان در بخش لواسانات تهران در رسانه‌های اجتماعی نسبت به آن به تندی واکنش نشان می‌دهند و از وجود شکاف طبقاتی و نابرابری اجتماعی که هر روز شاهد افزایش آن در ایران هستند گلایه و شکایت می‌کنند. کاربران با مقایسه این قبرستان با سایر قبرستان‌های موجود در ایران، عنوان می‌کنند برای اولین بار شاهد چنینی قبرستان لاکچری و ویژه‌ای هستند و پیش از این مانند آن را به چشم ندیده‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by امروز نیوز 🇮🇷 (@emrouznews) on

بسیاری از این کاربران از این قبرستان لاکچری با نام جاهلیت مدرن یاد می‌کنند و عنوان می‌کنند اینکه می‌گویند همه را در یک قبر می‌خوابانند و مال دنیا به کسی وفا نکرده، اشتباه است وقتی که ختم لاکچری، مقبره لاکچری، قبرستان لاکچری، سبک جدید زندگی آدم‌های این روزها شده است و پول انسا‌ن‌ها را طبقه‌بندی می‌کند. غالب کاربران بر این باورند که جدایی از اینکه این زیبایی‌ها قابل تحسین هستند اما در ایران این اتفاق به قیمت تباهی اقشار ضعیف و پایمال شدن حق مستضعف ایجاد می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by توییت نگار (@twitnegaar) on

جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند اگر با همین روش و سرعت پیش برویم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد فساد و فحشای لاکچری نیز خواهیم بود. این دسته از کاربران به خودسوزی و خودکشی‌های اخیر در ایران اشاره می‌کنند که چگونه زندگی برای مردم سخت شده است که تاب نمی‌آورند و به زندگی خود پایان می‌دهند و این مسائل را بی‌توجهی و بی‌کفایتی مسئولین و نمایندگان مردمی می‌دانند که به جای اینکه مقابل ظلم‌های حاکم بایستند در مقابل مردم ایستاده‌اند و پاسخگو نیستند.

View this post on Instagram

A post shared by Qom Like | قم لایک (@qomlike) on

گروهی از کاربران نیز با کنایه و جملات آمیخته با طنز در این باره اظهارنظر می‌کنند و معتقدند اعمال انسان‌ها ملاک است که بر روی کیفیت درون قبر تاثیر دارد نه نوع سنگ و گل و بلبل اطراف قبر.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала