رقص و همراهی پلیس با تظاهرکنندگان معترض +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Ringo Chiuحمله اتومبیل به تظاهرکنندگان در شارلوتزویل آمریکا
حمله اتومبیل به تظاهرکنندگان در شارلوتزویل آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افسران پلیس در ایالت نبراسکای آمریکا برای اعلام همبستگی خود با معترضین به همراه آنان به رقص پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از همراهی پلیس با مردم معترض در برخی شهرهای ایالات مختلف آمریکا در رسانه‌‌های اجتماعی منتشر می‌شود که نشان می‌دهد پلیس برای تغییر وجهه خود به همراه مردم دعا می‌خوانند و یا حتی با پخش آهنگ و رقصیدن با معترضین و تظاهرکنندگان همراهی می‌کند.
کاربران نظرات متفاوتی دارند و با دیدگاه‌های مختلف به اتفاقات اخیر در آمریکا نگاه می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

کاربرانی با تحسین این افسران معتقدند نیروهای پلیس سایر کشورها به این همراهی باید غبطه بخورند و سعی کنند از این همبستگی و مدارا با مردم بیاموزند چراکه پلیس حافظ امنیت مردم است و همیشه باید در کنار مردم باشد نه در مقابل آنان تا به کمک یکدیگر فضای ایمنی در آن جامعه مهیا شود. برخی از کاربران عنوان می‌کنند شبکه‌های ایرانی تصاویر دیگری از این تجمعات و اعتراضات نشان می‌دهند که گویی در این روزها در آمریکا انقلاب خواهد شد.

View this post on Instagram

A post shared by euronews persian (@euronews_persian) on

گروهی از کاربران نیز صدای رقص گلوله در تن معترضین و خشونت‌های پلیس را در روزهای اخیر در آمریکا را یادآور می‌شوند و معتقدند این رفتارها همچون شعارهایی‌ست برای آرام کردن مردم اما در واقع این پلیس‌ها و نیروهای سرکوبگر با هدفی مشخص به میان مردم آمده‌‌اند و آن هم خاموشی مردم عدالت‌خواه است که علیه تبعیض نژادی که فراتر از برخورد خشونت‌آمیز و وحشیانه پلیس با سیاهپوستان است به پا خواسته‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала