گرانی اجناس در ایران تحت تاثیر شیوع کرونا +عکس، ویدئو

© Sputnik / Nasibeh Esmaeiliمیوه فروشی
میوه فروشی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قیمت‌های سرسام آور کیک و شیرینی در قنادی‌فروشی‌ها، گرانی میوه‌های تابستانی و میوه‌های زمستانی در تابستان با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد‌.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شیوع کرونا کسادی‌ها، گرانی‌ها بر مشکلات مردم افزود و زندگی را بر آنان سخت‌تر از پیش کرده است. کاربران بسیاری در فضای مجازی با اشاره به گرانی اقلام مختلف خصوصا اقلام خوراکی و اساسی زندگی نسبت به این موضوع و وضعیت حاکم معترض هستند. شرایط کسادی و گرانی‌ها تا جایی موجب رنجش مردم شده است که برخی از کاسبان نیز نسبت به بی‌توجهی مسئولین دست به اعتراض زده‌اند.

جمعی از کاربران با انتشار عکس‌هایی از برچسب‌های قیمت نمونه‌های مختلف کیک و شیرینی، میوه‌های تابستانی که بسیاری از مردم توانایی خرید حتی یک کیلو از آن را ندارند و قیمت هر کیلو از آن را برابر یا حتی بسیار بیشتر از یارانه‌های مردم عنوان می‌کنند و شرایط موجود را بسیار اسفناک می‌خوانند. کاربرانی نیز گرانتر بودن میوه‌های تابستانی در خوزستان را نسبت به سایر استان‌ها مطرح می‌کنند و معتقدند دستانی پشت پرده به دنبال دامن زدن به آتش آشفته بازار خوزستان است و مدیران استان در این تابستان گرم به خواب زمستانی فرو رفته‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by Mr. Pers (@mister.pers) on

کاربران بسیاری ضمن ابراز تاسف از وضعیت سختی که مردم ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، این وضعیت را به دلیل عدم نظارت صحیح در بازار و رسیدگی به موقع به گرانی‌ها و مشکلات معیشتی مردم و همچنین دلال‌بازی، فرصت‌طلبی سودجویان را از دیگر دلایل افزایش نرخ نیازهای اساسی و اقلام خوراکی مردم در وضعیت بی‌ثبات کرونایی می‌‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by zimartist (@zimartist) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала