واکنش متفاوت تتلو به مرگ دختری نوجوان که به دست پدرش به قتل رسید +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAامیر تتلو، خواننده جنجال آفرین ایرانی
امیر تتلو، خواننده جنجال آفرین ایرانی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امیر تتلو خواننده جنجالی و پر حاشیه ایرانی به قتل رومینا اشرافی واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، امیرحسین مقصودلو که به علت صحبت‌های اخیرش درباره حرام‌سرا و دعوت دختران نوجوان و زیر ۱۸ سال به برقراری رابطه جنسی صفحه‌ی اینستاگرامش مسدود شده بود، هفته گذشته نیز کانال تلگرامی‌اش را با یک میلیون و دویست هزار عضو بست و با توهین به اعضای کانال، گفت از موسیقی خداحافظی کرده است. تتلو اما پیش از این خداحافظی به مسائل اجتماعی ایران و قتل رومینای ۱۳ ساله تالشی واکنش نشان داد و در کانالش در این باره نوشت و به خود حق داد که روابط جنسی و عاطفی بین دختر و پسرها را عادی سازی کند.

View this post on Instagram

A post shared by Music DorDor (@music.dordor) on

‏برخی از کاربران عنوان می‌کنند در مورد قتل ‎رومینا اشرفی بسیاری به درستی به ناموس‌کشی پرداختند اما کمتر کسی به طرف دیگر ماجرا که فرار مرد ۲۹ ساله با دختر ۱۴ ساله است پرداختند؛ در حالی که این اتفاق یک کودک‌ربایی است نه فرار عاشقانه دو نوجوان، و ردپای تتلو در دعوت علنی دختران نوجوان به حجله شاهانه در هموار‌سازی مسیر پدوفیل‌ها را می‌توان تماشا کرد. کاربرانی اما ضمن اظهار تاسف از اینکه بسیاری تتلو را مورد شماتت قرار داده‌اند، عنوان می‌کنند که متاسفانه زندگی خیلی جدی‌تر و تلخ‌تر از چند استوری یه خواننده است که حتی بسیاری او را نه می‌شناسند و نه دنبال می‌کنند. این کاربران به تتلو حق می‌دهند و با تایید صحبت‌هایش از او حمایت می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by new video and photo (@photo__landd) on

بسیاری از کاربران علاوه بر اینکه اقدام پدر رومینا را محکوم می‌کنند، تتلو را نیز محکوم می‌کنند و معتقدند تتلو و امثال او که همه چیز را به رابطه‌ی جنسی مرتبط می‌دانند با ایجاد فضای ناامن در اینستاگرام و عادی نشان دادن رابطه جنسی دختر و پسر در سن کم به نوجوانان جرات چنین رفتارهای پرخطری را می‌دهند که یکی از نتایج آن سرنوشت رومینا می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала