اولین صحبت‌های خواننده لس آنجلسی پس از تحولش در شب قدر +ویدئو، عکس

© Photo / Soheil Gargari مراسم شب قدر
 مراسم شب قدر  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسین تهی خواننده ایرانی پس از انتشار استوری‌هایی در شب‌ قدر و ابراز پشیمانی از اشتباهات گذشته‌اش برای اولین بار در این باره صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سید حسین موسوی با نام هنری تهی خواننده ایرانی‌ست که خارج از ایران زندگی می‌کند و فعالیت‌های هنری خود را دنبال می‌کند. این خواننده جوان در شب‌های قدر با انتشار چند استوری در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام از تحول ناگهانی‌اش خبر داد که با بازتاب فراوان در فضای مجازی و واکنش کاربران همراه شد.

View this post on Instagram

A post shared by TehranMusic 💎 تهران موزیک (@tehranmusic.original) on

کاربران بسیاری تهی را به خاطر شهامتش و بازگشت از راه اشتباه تحسین و بسیاری دیگر که این ابراز پشیمانی و توبه را دروغ و برای ماندن در صدر حواشی می‌دانند تحقیر می‌کنند. کاربرانی معتقدند باید به عقاید انسان‌ها احترام گذاشت و کمتر دیگران را مورد قضاوت قرار داد. جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند خداوند به همه‌ی انسان‌ها عشق الهی و خرد عطا کرده است و انسان‌ها باید آن را در درون خود جستجو کنند، بنابراین نباید این جوان را مورد قضاوت قرار داد و با هجوم بردن به صفحه‌ی او صحبت‌های او را دروغ و فریب‌کاری خواند.

View this post on Instagram

A post shared by MUSIC PATOGH | موزیک پاتوق (@music.patogh) on

گروهی از کاربران نیز عنوان می‌کنند برخی‌‌ها با این تفکر که هیچ وقت برای توبه کردن دیر نیست تنها تمایلات دنیوی خود را دنبال می‌کنند اما این طرز فکر اشتباه است؛ کاربرانی در پاسخ این صحبت ضمن تایید آن عنوان می‌کنند که خداوند توبه‌پذیر است و برای بازگشت بندگانش از راه اشتباه هیچ محدودیتی نگذاشته است.

View this post on Instagram

A post shared by امروز نیوز 🇮🇷 (@emrouznews) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала