نیمی از کارمندان فیس بوک در سال های آینده از خانه مشغول بکار می شوند

© AP Photo / Matt Rourkeنیمی از کارمندان فیسبوک در سال های آینده از خانه مشغول بکار می شوند
نیمی از کارمندان فیسبوک در سال های آینده از خانه مشغول بکار می شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مدیر عامل فیس بوک اعلام کرد که در حدود پنج تا ده سال، تقریبا نیمی از کارمندان این شرکت از راه دور کار خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مارک زاکربرگ گفت که شرکت فیس بوک تجربه کار کارمندان از راه دور را در زمان شیوع کرونا موفقیت آمیز ارزیابی کرده است و در نظر دارد ظرف مدت ده سال در حدود نیمی از کارمندان به طور دائمی از خانه کار کنند. وی هشدار داد که حقوق کارمندان از راه دور ممکن است کاهش یابد.

چرا فیس بوک حساب های کاربری از ایران و روسیه را حذف کرد؟ - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
چرا فیس بوک حساب های کاربری از ایران و روسیه را حذف کرد؟

وی توضیح داد که در مرحله اول، این شرکت مشاغل از راه دور را عمدتا برای موقعیت مهندسین ارشد و فقط در آندسته از شهرهای ایالات متحده که دفاتر این شرکت وجود ندارد در نظر می گیرد. 

زاکربرگ درباره حقوق این دسته از کارمندان گفت که حقوق آنها بستگی به محلی که زندگی می کنند دارد و این بدان معناست که اگر آنها در مکانی زندگی کنند که هزینه زندگی بسیار کمتر باشد یا هزینه کار نیز کمتر باشد، معمولا حقوق در این مکان ها کمی پایین تر است.

وی همچنین از کارمندانی که از راه دور کار می کنند خواست تا قبل از اول ژانویه 2021 در صورت جابجایی به منطقه دیگری به این شرکت اطلاع دهند تا حقوق آنها بسته به محل جدیدشان تنظیم شود. زاکربرگ گفت: این امر از جمله برای پرداخت مالیات ضروری است و تأکید کرد که افرادی که در این مورد صادق نباشند، عواقب جدی برای آنها به همراه خواهد داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала