رستوران استرالیایی با مشتریان واقعی و غیر واقعی +عکس

© Fotolia / Mara Zemgalieteمرغ دارای رایحه پای زن در صورت غذای رستوران های ژاپن
مرغ دارای رایحه پای زن در صورت غذای رستوران های ژاپن  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک رستوران استرالیایی از ایده جالبی برای فاصله گذاری اجتماعی استفاده کرده است!

به گزارش اسپوتنیک، در یکی از ایالت های استرالیا به نام نیو ساوت ولز یا ولز جنوبی نو، رستوران ها ، کافه ها و غذاخوری هتل ها کار خود را دوباره با شرایط جدید از سر گرفته اند.

 با اقدامات سختگیرانه در رابطه با فاصله گذاری اجتماعی، رستوران ها مجبورند تا راه حل های خلاقانه ای را برای سازگاری با واقعیت جدید خود در طول همه گیری کرونا ویروس پیدا کنند.

 

View this post on Instagram

A post shared by BuzzFeed World (@world) on

 

از آنجا که رستوران ها مجاز به پذیرش فقط 10 مشتری در یک زمان هستند ، فرانک آنجلتا ، صاحب رستوران Five Dock Dining قصد دارد از مشتریان مقوایی در رستوران خود برای پر کردن فضای خالی استفاده کند که ایده خلاقانه ای در نوع خود محسوب می شود. او از حتی سر و صداهای پس زمینه برای شبیه سازی یک رستوران شلوغ استفاده می کند تا مشتری احساس تنهایی یا خلوتی بیش از حد نکند و برای ساعاتی ویرس کرونا را فراموش کند.

View this post on Instagram

A post shared by Five Dock Dining (@five_dock_dining) on


گفته شده است که نیو ساوت ولز نام یکی از ایالتهای شرقی استرالیا می‌باشد. مرکز این ایالت شهر سیدنی است که بزرگ‌ترین شهر و شناخته شده‌ترین شهر استرالیا است.

گروهی از کاربران از این ایده استقبال کردند و معتقدند که بشر به سوی سبک زندگی جدیدی در حرکت است. البته بعضی از کاربران مکان های خلوت را ترجیح می دهند و معتقدند که کسی درخواست صدای اضافی را نخواهد کرد و خوردن در شرایط سکوت بسیار بهتر است.

بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که ترجیح می دهند تنها در رستوران غذا بخورند تا اینکه کنار دو زن مقوایی بنشینند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала