توبه تهی خواننده لس‌آنجلسی در شب قدر +عکس، ویدئو

© Fotolia / Meen_naتهیه قرآن با صفحات ابریشمی در آذربایجان
تهیه قرآن با صفحات ابریشمی در آذربایجان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسین تهی خواننده ایرانی با انتشار ویدئویی در صفحه‌ی اینستاگرامش خبر از توبه خود داد و این اتفاق بازتاب فراوانی در فضای مجازی به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، حسین تهی خواننده رپ و پاپ ایرانی با انتشار تصاویر و متن‌هایی از خواندن قرآن و توبه خود در شب‌های قدر گفته است که این موضوع واکنش‌های فراوان و متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشته و بهانه‌ای برای بیان نظرات کاربران شده که از زوایای مختلف به توبه نگاه می‌کنند. سید حسین موسوی با نام هنری تهی یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی‌‌ست که تا کنون بیش از ۵۰ ترانه با مفاهیم عاشقانه، اجتماعی، دنس و پارتی، خدا و مذهبی خوانده است.

View this post on Instagram

A post shared by زاویه (@zavyeh360) on

او با انتشار متن و ویدئویی در استوری صفحه اینستاگرام خود عنوان کرد: «برای اولین بار ترجمه فارسی قرآن را می‌خواند و گویی همه حرفای پر رمز و راز گفته شده در قرآن برای دنیای امروز است.» و به دنبال‌کنندگانش پیشنهاد می‌کند قرآن بخوانند. او همچنین در ادامه، ویدئویی از ترجمه فارسی سوره قدر به اشتراک گذاشت و این موضوع مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفت.

View this post on Instagram

A post shared by شعر یادت نره | جای شعر خالی (@sheryadet_nare) on

بسیاری از کاربران این تحول را زیبا عنوان می‌کنند و امیدوارند او در این راه ثابت قدم باشد و همه‌ی افرادی که نیاز به این تحول دارند در زندگی‌شان نمایان شود. کاربرانی معتقدند صحت صحبت‌های تهی و توبه او را در اعمالش در آینده‌ی نه چندان دور متوجه خواهیم شد. این کاربران این اقدام او را با گذشته‌ی تتلو مقایسه می‌کنند و بر این باورند پشت این توبه، تهی مقصودی دارد. جمعی نیز دلیل توبه تهی را سایت‌های شرط‌بندی و دستگیری پویان مختاری می‌دانند. گروهی از کاربران در حمایت از تهی عنوان می‌کنند که انسان‌ها عاری از خطا و اشتباه نیستند و هیچکس آنقدر پاک و منزه نیست که بخواهد دیگری را قضاوت و یا متهم کند. این کاربران معتقدند هر شخصی برای آرامش روح و ذهنش به کاری دست می‌زند اما لازمه این امر اینست که به دیگری آسیبی نرساند.

View this post on Instagram

A post shared by دونادو (@doonadoo) on

برخی از کاربران نیز در پاسخ به کاربرانی که توبه تهی را زیر سوال می‌برند عنوان می‌کنند اینها افرادی هستند که می‌ترسند تهی برای طرفدارانش الگو شود و آنان را نیز به این راه دعوت کند، اما اینان باید بدانند که خدا راه بازگشت به سوی خود را بر روی همه باز گذاشته است و کافی‌ست کسی تلنگری بخورد، به رفتار اشتباه گذشته خود پی ببرد یا به شکلی بخواهد از مسیر گذشته‌اش برگردد.

View this post on Instagram

A post shared by Music Montakhab • موزیک منتخب (@music.montakhab) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала