تصاویری از حضور متفاوت مردم در شب‌های قدر با ماسک و دستکش +عکس

© Sputnik / Mohammad Sobhanتلاش برای افزایش تولید و عرضه ماسک بهداشتی در ایران
تلاش برای افزایش تولید و عرضه ماسک بهداشتی در ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بسیاری از مردم در سراسر جهان با رعایت پروتکل بهداشتی مراسم احیای شب‌های قدر را برگزار کردند.

به گزارش اسپوتنیک، مراسم معنوی و عبادی احیای شب‌های قدر ماه مبارک رمضان با رعایت نکات بهداشتی در بسیاری از شهرهای ایران برگزار شد. این شب‌ها با شب زنده‌داری‌های سال‌های گذشته از جهاتی که می‌بایست برای مقابله با کرونا فلصله‌گذاری‌های اجتماعی رعایت شود و برای حفظ سلامتی، افراد از ماسک و دستکش استفاده کنند متفاوت بود.
بسیاری از مردم ایران در مساجد، پارک‌‌ها و یا در خودروی شخصی زیر آسمان شب به عزاداری و احیا در شب‌های قدر مشغول شدند و تصاویر فراوانی از حضور و لحظات مناجات آنان در صفحات اجتماعی منتشر شده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by باشگاه خبرنگاران جوان | YJC (@yjc.news) on

کاربران بسیاری با نظرات متفاوت دیدگاه‌های خود را بیان می‌کنند. برخی به بی‌توجهی نوجوانان و جوانان اشاره می‌کنند که می‌توانند به راحتی ویروس کرونا را به افراد مسن منتقل کنند و معتقدند باید برای رعایت فاصله‌‌گذاری اجتماعی در سطح شهر و استفاده از ماسک و دستکش ناظرانی وجود داشته باشد تا از ریسک ابتلا به این بیماری در این‌گونه تجمع‌ها و سایر موارد کاسته شود.

جمعی از کاربران به تصویری متفاوت از حضور نوجوانی با ماسکی عجیب در کنار مادرش اشاره می‌کنند و این تصویر را از متفاوت‌ترین تصاویر مراسم احیای شب‌های قدر می‌دانند. گروهی از کاربران استفاده از ماسکی با چنین تصویری را مناسب شب‌های قدر نمی‌دانند و عنوان می‌کنند بهتر بود این نوجوان از یک ماسک ساده استفاده می‌کرد.

View this post on Instagram

A post shared by ISNA | ایسنا (@isna.news) on

اما کاربرانی به شدت با این نظر مخالف هستند و علاوه بر اینکه به این نکته اشاره می‌کنند که این شخص یک نوجوان است و نباید به او خرده گرفت؛ و از طرفی هر شخصی می‌تواند از چنین ماسکی و یا حتی ماسک‌هایی با تصاویر عجیب استفاده کنند، معتقدند نباید دیگران قضاوت کرد. همچنین این کاربران عنوان می‌کنند این دختر نوجوان برای راز و نیاز با خدا در کنار مادرش نشسته است و مشغول نیایش است و ظاهر او هیچ ربطی به نیت او ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала