نویسنده مشهور جهان دروغگو از آب در آمد

© Depositphotos.com / adistockنویسنده مشهور جهان دروغگو از آب در آمد
نویسنده مشهور جهان دروغگو از آب در آمد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استفان بورگوین نویسنده فرانسوی و نویسنده بیش از 40 کتاب در مورد قاتلان سریالی به دروغ گفتن متهم شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ل پاریسین، نویسنده فرانسوی و نویسنده بیش از 40 کتاب در مورد قاتلان سریالی به دروغ گفتن متهم شد.

جملات قبل از مرگ مشکوک دو خواهر سعودی در آمریکا - اسپوتنیک ایران
جملات قبل از مرگ مشکوک دو خواهر سعودی در آمریکا

وی گفت: "من عمیقا متاسفم. من از کاری که کردم شرمنده هستم و کاملاً مسخره است.  به گفته وی، اکنون او به کمک روانی احتیاج دارد.

زندگی نامه بورگوین 67 ساله بارها و بارها شک و تردید در مورد صحت توسط خوانندگان و عموم مردم فرانسه به نقد کشیده شده است. در ماه ژانویه ، هشت کاربر از انجمن ناشناس اینترنت 4ème Oeil او را متهم به دروغگویی کردند. آنها اظهارات بیشمار نویسنده را در مورد زندگینامه وی مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند، آنها را با مطالب مربوط به پرونده های كیفری مرتبط كردند و "ناهماهنگی باورنکردنی" در این کتاب دیده می شود.

یکی از محققان گفت: "ما از او می خواهیم كه با گفتن چیزهای احمقانه در مورد مرگ افراد واقع ، درآمد خود را متوقف كند."

وی اعتراف کرد که چندین دهه دروغ گفته بود. این نویسنده ، یک کارشناس پزشکی قانونی مشهور در تلویزیون فرانسه در خصوص وی گفت که او هرگز در FBI کارآموزی نداشته است، مصاحبه ای با چارلز مانسون انجام نداده است ، و همانطور که قبلاً توضیح داده بود ، در سالهای 1970 برای باشگاه فوتبال رد ستاره پاریس بازی نکرده است. وی اعتراف کرد که داستان قتل همسر خودش نیز داستانی برای پیشرفت شغلی اش بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала