دیدار وصف نشدنی پسران زندانی با بانوی جوانی که مسبب آزادیشان شد +عکس، ویدئو

© Fotolia / Branislavشکنجه های وحشتناک در زندان های داعش
شکنجه های وحشتناک در زندان های داعش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اولین ملاقات دو جوان زندانی با جرایم مالی با بانوی جوان خیری که بدهی آنان را پرداخت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ویژه برنامه "دعوت" که پیش از افطار در ایام رمضان از شبکه یک سیما پخش می‌شود و به معرفی سبک زندگی مطلوب ایرانی اسلامی می‌پردازد، در دوازدهمین برنامه خود میزبان دو جوان به نام‌های بنیامین نکهت و آرمان علیزاده بود که به دلیل جرایم مالی در زندان بسر می‌برند تا اینکه به کمک خیرین بدهی آنان پرداخت شد و آزاد شدند. این دو جوان که پس از آزادی با سختی مشغول به کار می‌شوند، تصمیم می‌گیرند بخشی از درآمد خود را به آزادی زندانیان اختصاص دهند.

View this post on Instagram

A post shared by برنامه تلویزیونی دعوت (@davat_tv1) on

و اما پس از مدت‌ها که در جستجوی خیری بودند که آنها را آزاد کرده بودند برای اولین بار در برنامه "دعوت" این شخص را که یک بانوی جوان بود ملاقات می‌کنند و بسیار شوکه می‌شود‌. این موضوع مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت و بازتاب‌های بسیاری داشته است. کاربران بسیاری با تحسین و تشویق خیرین خصوصا خیرین جوان، معتقدند کمک کردن به زندگی دیگران حتی اگر برای کسب شهرت باشد نیز ارزشمند است. جمعی از کاربران دعوت کردن این بانوی خیر را ریاکاری می‌دانند اما برخی عنوان می‌کنند او به این برنامه دعوت شده است تا الگویی باشد برای سایر افراد جامعه.

View this post on Instagram

A post shared by بروزترین خبرهای اجتماعی (@gandom_journal) on

کاربرانی نیز این بانوی جوان را با دختران جوانی که همه دغدغه‌شان ظاهرشان است مقایسه می‌کنند و عنوان می‌کنند با توجه به اینکه انسان‌ها با یکدیگر متفاوت و این تفاوت‌هاست که زندگی را زیباتر می‌کند اما همین انسان‌ها باید برای یک زندگی سالم و اثربخش برای خود و دیگران از الگویی صحیح پیروی کنند. این کاربران برنامه تلویزیونی "دعوت" و برنامه‌های مشابه آن را، در جهت این فرهنگ‌سازی موثر می‌دانند و عنوان می‌کنند باید نگاه‌مان را تغییر دهیم و هر آنچه که از تلویزیون پخش می‌شود را ریا نپنداریم، بلکه به خودمان بیاییم و از افرادی که در زندگی دیگران تاثیر مثبت داشته‌اند بیاموزیم.

View this post on Instagram

A post shared by بروزترین خبرهای اجتماعی (@gandom_journal) on

کاربران بسیاری نیز به هیجان، نگاه سراسر تعجب و پر ازعشق پسر جوان اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند با این نگاه، به عشق در یک نگاه اعتقاد پیدا کردند و این احتمال را می‌دهند که این جوان از بانویی که بخشی از بدهی او را جهت آزادیش از زندان پرداخته است خواستگاری کند و قصد ازدواج با او را داشته باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала