حذف عنوان سید از نام کمدین ایرانی با واکنش کاربران روبرو شد +ویدئو

اشتراک
بازیگر سریال‌های طنز پرمخاطب از حذف عنوان سید از نامش گفت و با انتقادات کاربران را در فضای مجازی همراه شده است

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از بخش‌های یک گفتگوی تلویزیونی با یکی از بازیگران طنز تلویزیون ایران در فضای مجازی منتشر می‌شود که در این گفتگو این بازیگر به حذف عنوان «سید» از نامش به دلیل در نقش‌های کمدی ایفای نقش می‌کرده است اشاره می‌کند. این موضوع واکنش‌های مختلف و انتقادات تند کاربران را به همراه داشته است. هادی کاظمی با سریال شب‌های برره اثر مهران مدیری که جزو ماندگارترین نقش‌های اوست، مشهور شد و در میان مردم ایران محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرد. این هنرپیشه با استعداد در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و عنوان کرد: «من سید هستم و پدرم یک روحانی است. از یک جایی به بعد تلویزیون گفت سید نمی‌تواند اینطور خنده‌دار باشد و کار طنز بازی کند و سید را از اسمم برداشتند.»

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

کاربران بسیاری در واکنش به این موضوع نظرات خود را در صفحات اجتماعی بیان می‌کنند. غالب این کاربران از این اقدام بهت‌زده هستند و عنوان می‌کنند چرا باید عنوان «سید» را از نام شخصی که کاراکتر نقش‌‌های طنز و کمدی است حذف شود؟! آیا این تنها به اعتقادات مسئولین برمی‌گردد که یک «سید» نمی‌تواند در چنین مواردی ایفای نقش کند؟! این کاربران خدا را به خاطر اینکه سیمای ایران نمی‌تواند چیزی را در واقعیت تغییر دهد سپاس می‌گویند.
جمعی از کاربران هم به سید بودن جواد رضویان یکی دیگر از بازیگران طنز اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند همیشه نام این بازیگر با عنوان «سید» در تیتراژ سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی آورده شده است. اما این کاربران از حذف عنوان «سید» از نام سید هادی کاظمی متعجب هستند و دلیلی برای این اتفاق نمی‌بینند.

View this post on Instagram

A post shared by Iranwire.com (@iranwire) on

گروهی از کاربران نیز ضمن اظهار تاسف از این اتفاق و ناباوری این موضوع معتقدند افرادی در تلویزیون با دست زدن به چنین کارهای اشتباهی به بدنه اجتماعی تلویزیون لطمه وارد می‌کنند و موجب ایجاد اختلافات در میان مردم جامعه می‌شوند. این کاربران معتقدند باید شخصی باشد که این موضوع را شفاف‌سازی کند و ابهامات بوجود آماده را برطرف کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала