خوانندگی و رپ خوانی اعجوبه‌ فوتبالی مصر +ویدئو

© AP Photo / Dmitri LovetskyEgypt's Mohamed Salah, left, plays with the ball during Egypt's official training on the eve of the group A match between Russia and Egypt at the 2018 soccer World Cup in the St. Petersburg stadium in St. Petersburg, Russia, Monday, June 18, 2018
Egypt's Mohamed Salah, left, plays with the ball during Egypt's official training on the eve of the group A match between Russia and Egypt at the 2018 soccer World Cup in the St. Petersburg stadium in St. Petersburg, Russia, Monday, June 18, 2018 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمد صلاح ستاره مصری تیم لیورپول با حضور در یک ویدئو تبلیغاتی و رپ خوانی موجب شگفتی هوادارانش شد‌.

به گزارش اسپوتنیک، محمد صلاح ستاره مسلمان و مصری باشگاه لیورپول انگلستان با حضور در یک تبلیغ تلویزیونی برای یک شرکت مصری به زبان عربی با پوشش و استایل غیر ورزشی برای لحظاتی رپ خوانی کرد. او این ویدئو را در صفحه‌ی رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد که علاوه بر استقبال فراوان هوادارانش با واکنش‌هایی از سوی کاربران نیز روبرو شد. در این ویدئوی تبلیغاتی راه‌های موفقیت در مصر عنوان می‌شود و چندین نفر از موفقیت‌های زندگی‌شان صحبت می‌کنند. محمد صلاح نیز پس از اجرای قسمت‌های مربوط به خودش در پمپ بنزین و کنار ماشین جمله‌ی «هر کس یک داستان درباره موفقیتش در زندگی دارد» را به زبان عربی و به سبک خواننده‌های رپ می‌خواند.

View this post on Instagram

A post shared by Mohamed Salah (@mosalah) on

بسیاری از هواداران محمد صلاح و کاربران از اقدام او استقبال کردند و با تحسین و تشویق او، کار او را زیبا توصیف می‌کنند. این کاربران با کنایه عنوان می‌کنند که خوانندگان باید مراقب باشند که صلاح پادشاه بعدی میکروفون‌ها با توجه به درخشیدن همیشگی‌اش لقب نگیرد. گروهی از کاربران نیز با اشاره به مثبت بودن مضمون آهنگ رپ، عنوان می‌کنند همچون گذشته محمد صلاح برایشان قابل احترام و ستایش است؛ آنها کار زیبای او را برای تشویق، روحیه‌بخشی و برانگیختن حس تلاش و استقامت در این روزهای سخت برای مخاطبان الهام بخش می‌دانند.

کاربرانی اما معتقدند افراد باید در جایگاه‌های خودشان فعالیت کنند و دلیلی برای حضور یک فوتبالیست در عرصه تبلیغات، خوانندگی و مدلینگ وجود ندارد، هر چند که این روزها شاهد نمونه‌های بسیاری از این فعالیت‌ها هستیم. برخی از کاربران به موضوع حضور صلاح در انگلیس در دوران قرنطینه اشاره می‌کنند و تمایل دارند بدانند آیا او از قرنطینه خارج شده است و این اتفاق با مجوز صورت گرفته است یا تصویربرداری این کلیپ به روزهای قبل از همه‌گیری کرونا برمی‌گردد؟!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала