اخراج هنرجوی جوان خوانندگی از لایو به دلیل روزه‌خواری +ویدئو

© Photo / Pixabay / congerdesignدر بطری های آب ارسال شده از ایران مواد مخدر یافت شد
در بطری های آب ارسال شده از ایران مواد مخدر یافت شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تذکر و اخراج یک هنرجو از لایو اینستاگرامی توسط بابک صحرایی به دلیل آب خوردن در حین گفتگوی زنده در ماه رمضان موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی به راه انداخت.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از لایو اینستاگرامی بابک صحرایی ترانه‌سرا، روزنامه نگار و موسس کارگاه ترانه در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر می‌شود که در آن به دلیل اینکه هنرجویش در حین گفتگوی زنده آب می‌خورد ضمن یادآوری ماه رمضان و تذکر، او را از لایو اخراج می‌کند و از او می‌خواهد که در روز دیگری برای گفتگوی دوباره اقدام کند.

View this post on Instagram

A post shared by حوادث حقیقی ایران و جهان (@havades_news) on

کاربران بسیاری این رفتار را کاملا توهین‌آمیز و زشت عنوان کردند و معتقدند بابک صحرایی در واقع به خود توهین کرده است نه به این جوان، چراکه می‌توانست عنوان کند که ممکن است شما فراموش کرده‌‌اید که ماه رمضان است اما لطفا رعایت کنید و در لایو آب ننوشید. کاربرانی با عنوان اینکه جناب موسیقی‌دان ابتدا با استهزاء ماه حاضر از این جوان هنرجو پرسش کرد و به داشتن مجوز برای این برنامه‌ از سوی وزارت ارشاد اشاره کرد و حتی اجازه‌ی توضیح به او را نداد و او را از صفحه‌ی خود بیرون راند؛ این جوان نباید برای بار دیگر در لایو او حضور پیدا کند چرا که حضور او به معنی پذیرفتن ذلت برای خود و آموختن آن به همه‌ی همسن و سالانش است.

View this post on Instagram

A post shared by كورش معصومى (@kouroshmasoumi) on

گروه دیگری از کاربران معتقدند ‏یکی از محسنات دنیای تکنولوژی و فضای مجازی این است که درون آدم‌هایی که از دور زیبا هستند را آشکار می‌کند. و در حالیکه چندین سال است که بابک صحرایی برای خواننده‌‌های ایرانی خارج‌نشین همچون گوگوش، شماعی‌زاده و داریوش آهنگ می‌سازد و حتی آهنگ "آخرین سنگر سکوته" را که اعتراضات زیادی به داریوش بابت خواندن این آهنگ که ایشان ساخته بود وارد شد، چگونه وزارت ارشاد مجوز اجرای این برنامه را به او داده‌اند؟!
برخی از کاربران نیز با کنایه و طنز عنوان می‌کنند بابک صحرایی گشت ارشاد مجازی به راه انداخته است، او خودبزرگ بینی دارد و ای کاش روزی به عنوان روز بی‌شعور در تقویم در نظر گرفته شود که بتوانند این روز را به بابک صحرایی و امثال او تبریک بگویند. جمع اندکی نیز به حمایت از بابک صحرایی تذکر او را کاملا به جا می‌دانند و معتقدند نباید به او به دلیل مجوزی که از سوی وزارت ارشاد داشته است خرده گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала