دستگیری سارقانی که خودروها را در کمتر از 3 ثانیه به سرقت می برند +ویدئو

© Fotolia / Jacob Lundمبارزه خانم سالمند شجاع با دزد + ویدئو
مبارزه خانم سالمند شجاع با دزد + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اعضای یک باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو که در کمتر از سه ثانیه خودروها را به سرقت می‌برند توسط پلیس تهران دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک، سارقانی که در سرقت خودروهای مزدا تری به حدی به تبحر رسیده‌اند که می‌توانند در عرض ۳ ثانیه عملیات باز کردن درب خودرو را انجام دهند و به راحتی خودرو را حتی با وجود قفل فرمان و قفل پدال روشن کنند توسط پلیس تهران به دنبال یک تعقیب و گریز دستگیر شدند. اعضای این باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو که در کمتر از سه ثانیه خودروها را به سرقت می‌بردند و مهارت سرقت موتورسیکلت را نیز با تکنیک خاص خودشان در کوتاه‌ترین زمان دارند به تازگی توسط پلیس تهران دستگیر شدند.

کاربران معتقدند آمار بالای سرقت خودروی مزدا تری پس از پراید و پژو به این علت است که این خودرو در برابر سرقت ایمن نیست و به خودروهای قدیمی شباهت دارد. این کاربران بالا بردن ایمنی خودرو بوسیله قفل فرمان، قفل پدال، دزدگیر و پارک خودرو در پارکینگ را از روش‌های کاهش احتمال سرقت خودروها عنوان می‌کنند. کاربرانی نیز به استفاده از قفل پدال اشاره می‌کنند که به دلیل متفاوت بودن کلیدش سرقت را به تاخیر می‌اندازد و توصیه می‌کنند صاحبان خودرو برای رعایت کردن جوانب احتیاط و پیشگیری از سرقت خودروهایشان از آن استفاده کنند. گروهی از کاربران عنوان می‌کنند بسیاری از این سارقان پس از طی دوران محکومیت‌شان دوباره به این کار ادامه می‌کنند و مسیر بی‌پایان این گونه سرقت‌ها همچنان پا برجا خواهد ماند.

View this post on Instagram

A post shared by اقلیدنیوز=اخبار ودیدنهای اقلید (@eghlidnews) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала