نصیحت متفاوت افراد در سنین مختلف برای کوچک‌ترها +ویدئو

© Fotolia / Oneinchpunchازدواج پیرزن 102 ساله و پیرمرد 100 ساله در خانۀ سالمندان + عکس
ازدواج پیرزن 102 ساله و پیرمرد 100 ساله در خانۀ سالمندان + عکس  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گزارش تهیه شده از افراد مختلف با دیدگاه‌های متفاوت از زندگی که کوچک‌ترها را نصحیت می‌کنند مورد توجه کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، نصیحت کردن در زندگی امروزه به یک خصوصیت تبدیل شده است و برای بسیاری پذیرفتن این توصیه‌ها دشوار است اما در واقع انسان‌ها با توجه به گذشته و تجربه‌ای که در زندگی کسب می‌کنند یک یا چند اصل مهم را لازمه زندگی‌ای می‌دانند که در آن کمتر اشتباه سر بزند و زمانی که فرد به گذشته خود نگاه می‌کند حسرت کمترین‌ها را بخورد. ویدئویی در صفحات اجتماعی توسط کاربران منتشر می‌شود که افرادی از زندگی‌های متفاوت و سنین مختلف تا این لحظه از عمر خود، نظرشان را از زندگی در قالب نصیحت به افراد کوچک‌تر عنوان می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

این ویدئو علاوه بر اینکه مورد توجه کاربران فراوانی قرار گرفته است واکنش‌ها و نظرات متفاوت کاربران را نیز به همراه داشته است. غالب کاربران معتقدند اگر این ویدئو را ویدئوی انگیزشی در نظر نگیریم و تنها به نصیحت این افراد گوش دهیم متوجه خواهیم شد که هر یک صادقانه نتیجه تجربه سال‌های زندگی خود را بیان می‌کنند و دیدگاه‌شان را از زندگی مطرح می‌کنند. کاربران با نظرات متفاوت عنوان می‌کنند افراد باید رویاهایشان را در زندگی دنبال کنند و اجازه ندهند سختی‌های زندگی‌ آنها را متوقف کند و اینکه هیچ چیز همیشگی نخواهد بود و انسان‌ها باید از داشته‌های امروزشان لذت ببرند و زندگی شاد برای خود بسازند.

View this post on Instagram

A post shared by انرژی⚡رشد⚡انگیزه (@energy_grow_motivation) on

گروهی از کاربران معتقدند در روزگاری که کمتر گوشی تمایل به شنیدن پند و اندرز دارد افرادی که قصد دارند اطرافیان خود را نصیحت کنند باید آداب نصیحت کردن را در نظر بگیرند تا مفید واقع گردد. و اما برخی بر این باورند که به جای نصیحت کردن سایرین بهتر است به آنها کمک کرد و گامی برای بهبود شرایط زندگی آنان برداشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала