موزیک ویدئو جنجالی فشن بلاگر ایرانی سوژه شبکه‌های اجتماعی +ویدئو، عکس

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Участница финала международного конкурса "Miss Fashion 2019 – GODDESS OF THE UNIVERSE" в концертном зале Vegas City Hall в Москве
Участница финала международного конкурса Miss Fashion 2019 – GODDESS OF THE UNIVERSE в концертном зале Vegas City Hall в Москве - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خوانندگی الناز گلرخ به دلیل لهجه و تلفظ اشتباه کلمات انگلیسی دست مایه طنز کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر ویدئویی از خوانندگی یک فشن بلاگر اینستاگرامی به صورت گسترده در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که به علت عدم تلفظ صحیح جملات انگلیسی مورد انتقاد و تمسخر کاربران قرار گرفته است. الناز گلرخ که در حیطه مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان میکاپ آرتیست نیز شناخته می‌شود به همراه همسرش حمید فدایی کلیپی منتشر کرده‌اند که واکنش‌ها و انتقادات تند کاربران را به دنبال داشته است. در این موزیک ویدئو این چهره مشهور از جملات انگلیسی استفاده می‌کند و تلفظ این جملات را اشتباه ادعا می‌کند؛ این موضوع با واکنش کنایه‌آمیز و طنز کاربران بسیاری همراه شد اما خشم کاربران و میزان واکنش‌ها در توئیتر از شهرت چنین افرادی که توانایی خواندن چند جمله انگلیسی را ندارند به قدری بالا بود که نام این فعال مجازی ترند فارسی در توئیتر شده است.

View this post on Instagram

A post shared by شبکه تی وی پلاس (@tvpluss) on

این موزیک ویدئو بیش از ۸۰ هزار بازدید کننده در یوتیوب داشته است و غالب بازدیدکنندگان معتقدند گلرخ قصد داشته استایل و چهره خود را به نمایش بگذارد اما باید بداند که ظاهر زیبا دلیلی برای داشتن صدای خوب و دلنشین نیست و خوانندگی سرگرمی نیست. کاربران با عنوان اینکه افرادی که او را به شهرت رساندند و به او چنین اعتماد به نفسی داده‌اند اکنون او را مورد انتقاد قرار می‌دهند، اما این موضوع نه تنها در مورد این شاخ اینستاگرامی بلکه در موارد بسیاری در اینستاگرام به چشم می‌خورد.

View this post on Instagram

A post shared by سریال های ترکی (@turkish_series_mix) on

‏برخی از کاربران به این نکته اشاره می‌کنند که بازدید کاربران از موزیک ویدئو افرادی همچون گلرخ در یوتیوب باعث می‌شود که آنها از این طریق کسب درآمد کنند. این کاربران معتقدند قبل از دنبال کردن شاخ‌های اینستاگرامی بهتر است این قبیل مسائل را نیز در نظر گرفت و در واقع بی‌تفاوت بودن به چنین اتفاقاتی باعث می‌شود این افراد کمتر به چشم بیایند و کمتر در فضای مجازی خودنمایی کنند.

View this post on Instagram

A post shared by کنکور | امیر الماسی (@amir_almasi) on

برخی دیگر از کاربران نیز عنوان می‌کنند تا پیش از این الناز گلرخ را نمی‌شناختند و از فعالیت او در فضای مجازی بی‌خبر بوده‌اند اما امروز به لطف همین کاربرانی که او را مورد انتقاد و تمسخر قرار می‌دهند و بر شهرت او می‌افزایند، می‌شناسند. این کاربران به هم عقیده بودن کاربران و دیسلایک‌های بالا در کانال یوتیوب او اشاره می‌کنند و این اتفاق را قدردان موزیک ویدئو متفاوت گلرخ می‌دانند و امیدوارند موزیک ویدئوهای بعدی الناز گلرخ و همسرش بی‌کلام باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала