داغدار شدن کاپیتان سابق تیم پرسپولیس +عکس

© Depositphotos.com / PhanuwatNandeeتوپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهدی مهدوی کیا برادر خود را از دست داد!

به گزارش اسپوتنیک، مهدی مهدوی کیا بازیکن و کاپیتان سابق تیم پرسپولیس که اکنون به مربیگری در هامبورگ مشغول است با از دست دادن برادر خود غلامرضا مهدوی کیا عزادار شده است. 

View this post on Instagram

A post shared by تبلیغات(دایرکت) (@dalt0onm) on

علی دایی، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این غم را به او تسلیت گفت. او با بیان اینکه در غم مهدوی کیا شریک است، برای او طلب صبر کرد.

View this post on Instagram

A post shared by خبرگزاری صدا و سیما (@iribnews.ir) on

 

باشگاه پرسپولیس نیز این ضایعه را به مهدی و هادی مهدوی کیا تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای روح درگذشته طلب آمرزش الهی و برای آنان طلب صبر کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by persepolis (@persepulis) on

گفته شده است که مهدوی کیا در باشگاه‌های بانک ملی، پرسپولیس، بوخوم و هامبورگ، اینتراخت فرانکفورت، استیل‌آذین و داماش گیلان بازی کرده‌است. او در سال ۲۰۰۳ از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بازیکن برتر فوتبال آسیا شناخته شد.
بسیاری از کاربران این حادثه را به مهدی مهدوی کیا که گل به یادماندنی و تاریخی به تیم آمریکا را در کارنامه خود و ذهن مردم دارد، تسلیت گفته و طلب صبر برای او و خانواده اش کردند.
به گفته عده‌ای از کاربران، مهدی مهدوی کیا بدای آنان اسطوره فوتبال و اخلاق با هم است و به همین دلیل از ناراحتی او بسیار ناراحت شده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала