توصیه عجیب ترامپ که ده‌ها نیویورکی را روانه بیمارستان کرد +ویدئو، عکس

© REUTERS / Yuri Gripasسخنان جدید ترامپ خطاب به جمهوری اسلامی
سخنان جدید ترامپ خطاب به جمهوری اسلامی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهروندان نیویورکی به پیشنهاد دونالد ترامپ برای از بین بردن ویروس کرونا به استعمال مواد ضدعفونی‌کننده روی آوردند و دچار مسمومیت شدند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اظهار نظر عجیب دونالد ترامپ و پیشنهاد نوشیدن مواد ضدعفونی‌کننده برای از بین بردن عفونت ناشی از ویروس کرونا تعداد بسیار زیادی از مردم نیویورک با بخش‌های درمان و سلامت این ایالت تماس گرفتند و اعلام کردند که مواد ضدعفونی‌کننده در خانه‌های خود را نوشیده‌اند. سخنگوی مرکز کنترل سموم وزارت بهداشت آمریکا در نیویورک اعلام کرد: تاکنون ده‌ها نفر به خاطر مسمومیت با مواد ضدعفونی‌کننده به بیمارستان منتقل شدند. این افراد که در اثر مصرف پاک‌کننده‌های قوی سطوح و مواد سفید‌کننده دچار مسمومیت شده‌اند نیازی به بستری شدن نداشتند و هیچ موردی که منجر به مرگ شده باشد نیز مشاهده نشد.

View this post on Instagram

A post shared by USFacts | حقایق آمریکا (@usfacts.ir) on

ضمن اینکه این پیشنهاد توسط پزشکان رد شد، واکنش شدید جامعه پزشکی و کاربران را به دنبال داشت. کاربران با نظرات متفاوت در صفحات اجتماعی مختلف به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند. جمعی ترامپ و افرادی که از او پیروی می‌کنند را احمق می‌خوانند اما از اینکه این افراد به توصیه ترامپ مواد ضدعفونی‌کننده استعمال کرده‌اند متعحب نیستند. این کاربران معتقدند از کسانی که حامی ترامپ هستند هر کار احمقانه و دور از انتظاری ممکن است.

View this post on Instagram

A post shared by باشگاه خبرنگاران جوان | YJC (@yjc.news) on

برخی از کاربران نیز با جملات آمیخته با طنز در این‌باره اظهار نظر می‌کنند و عنوان می‌کنند این همان کاری‌ست که بسیاری از ایرانیان انجام داده‌اند و با نوشیدن الکل قصد داشتند از خود در برابر ویروس کرونا محافظت کنند. کاربران معتقدند در همه جای دنیا افرادی که کمتر از قدرت فکرشان استفاده می‌کنند بسیارند و متاسفانه این افراد نه تنها خودشان بلکه دیگران را نیز به زحمت می‌اندازند.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

برخی دیگر از کاربران به این موضوع اشاره می‌کنند که بهتر است با رعایت مسائل بهداشتی و اجتناب از کارهای پرخطر همچون نوشیدن مواد ضدعفونی‌کننده، الکل صنعتی و مصرف تریاک به جامعه پزشکی در مهار کرونا کمک کنیم نه اینکه زحمت دیگری در شرایط سخت مقابله با کرونا برایشان ایجاد کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала