دو بیمار کرونایی بهبود یافته دوباره به مصاف هم رفتند +ویدئو

© AFP 2023 / Piero Cruciatti انتشار فهرست واکسن های در دست تهیه برای پیشگیری از کرونا
 انتشار فهرست واکسن های در دست تهیه برای پیشگیری از کرونا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گفتگوی دو بهبود یافته کرونایی دوباره در تلویریون ایران!

به گزارش اسپوتنیک، دکتر میرسیدی مجری تلویزیون در پنجم اسفندماه گفتگویی با دکتر حریرچی، دبیر ستاد مبارزه با کروناویروس داشت که در مورد این ویروس منحوس گفتگویی انجام دادند. پس از گفتگو مشخص شد که هر دو به این ویروس مبتلا شده اند و خبر آن در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخید.

View this post on Instagram

A post shared by فان_حواشی (@fan_havashi) on

پس از مدتی از گفتگوی نخست،هر دو بهبود یافتند. بنابراین این دو بهبود یافته از کرونا ویروس دوباره به گفتگو با هم نشستند که سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

View this post on Instagram

A post shared by 💥 حاشیه مِدیا 💥 (@hashiyeh_media) on

دکتر میرسیدی در ابتدای این گفتگو خطاب به دکتر حریرچی عنوان کرد که شاید من ویروس کرونا را از شما گرفتم اما دکتر حریرچی معتقد است که این ویروس دوره کمون دارد و این اتفاق امکان پذیر نبوده است.

View this post on Instagram

A post shared by (ملودرام)حواشی روز (@meluderam) on

کاربران از بهبود یافتن این دو نفر ابراز خوشحالی کرده و آرزوی قدم های مستحکم از سوی آنها در مواجهه با بیماری کوید 19 دارند.
گروهی از کاربران در واکنش به این گفتگو عنوان کردند که آیا کسانی که به ما توصیه های بهداشتی ارائه می دهند خود مسائل بهداشتی رعایت نمی کنند یا کرونای آنها با کرونای بقیه مردم فرق دارد.
View this post on Instagram

A post shared by حاشیه نیوز (@hashiye_news) on

بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که بیشتر مسئولینی که به این بیماری مبتلا شدند بهبود یافتند اما در مورد مردم عادی این اتفاق نیفتاده است.
عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که در ابتدای ورود این بیماری به ایران، دکتر میرسیدی این ویروس و بیماری را کوچک جلوه داد و سبب مرگ بسیاری شده است. اما در مقابل عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که قصد این مجری از بین بردن ترس ناشی از این بیماری در ایران بوده است و قصد مواجهه منطقی مردم با این بیماری را داشته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала