دستگاه‌های فروش خودکار ماسک در تایلند +ویدئو، عکس

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر مقابله با کرونا: تولید ماسک در کارخانه پرچم سازی
مقابله با کرونا: تولید ماسک در کارخانه پرچم سازی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
‏ماسک نیز به فهرست اقلام دستگاه‌های فروش خودکار بانکوک اضافه شد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که دنیای دستگاه‌های فروش اتوماتیک کالا به سرعت در حال گسترس است و اغلب اقلام خوراکی، اسباب‌بازی و یا سیگار را به مشتریان عرضه می‌کنند به تازگی در این ایام کرونایی به مشتریان ماسک نیز ارائه می‌دهند. در روزهای اخیر تصاویری از شهر بانکوک، پایتخت تایلند در فضای مجازی منتشر می‌شود که نمونه‌‌ای از دستگاه‌های فروش اتوماتیک ماسک را نمایش می‌دهد.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

کاربران بسیاری در واکنش به دستگاه‌های فروش خودکار ماسک عنوان می‌کنند یقینا یکی از کاربردی‌ترین کالاها در این روزها که از ابتلا به کرونا در امان نیستیم، ماسک می‌باشد و وجود چنین دستگاه‌هایی در سطح شهر و خصوصا در مکان‌های عمومی پر رفت و آمد کمک بزرگی به مردم خواهد کرد تا امکان تهیه ماسک را به راحتی داشته باشند. این کاربران ضمن اینکه خلاقیت و ایده این دستگاه را تحسین می‌کنند، معتقدند این اتفاق در کشور تایلند در حالی صورت گرفته است که تقاضای مردم به این کالا بالا بوده است و ایده‌ی بسیار جالب این دستگاه درست در زمان مناسب انجام شده است و این خود یک امتیاز دیگر برای این خلاقیت محسوب می‌شود.

کاربرانی نیز به این موضوع اشاره می‌کنند که امکان دارد برخی افراد سودجو از این موقعیت استفاده کنند و همه ماسک‌های دستگاه را بخرند و یا آن را تخریب کنند. این کاربران معتقدند با توجه به حساس بود کالایی که به فروش می‌رسد بهتر است برای آن نیز مراقب در نظر گرفته شود؛ اما گروه دیگری از کاربران به شدت با این نظر مخالف هستند و عنوان می‌کنند امروزه اقلام قیمتی همچون طلا نیز با استفاده از این دستگاه‌های اتوماتیک در کشورهای مختلف به فروش می‌رود و نیازی به مراقبت از این دستگاه صرفا به خاطر فروش ماسک که این روزگار ارزشمند است، نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала