قدم زدن شبانه دو راس الاغ در اتوبان مدرس +ویدئو

© Fotolia / Patrik StedrakОслы на пастбище в горах
Ослы на пастбище в горах - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دیده شدن دو الاغ در یکی از اتوبان‌های تهران در روزهایی که مردم شهر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند با واکنش‌های کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، طی چند شب گذشته در تهران در اتوبان مدرس دو راس الاغ در حال قدم زدن مشاهده شده‌اند که علاوه بر ایجاد ترافیک در اتوبان، واکنش‌های طنز کاربران در صفحات اجتماعی را نیز به دنبال داشته‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

کاربران با کنایه به حضور الاغ در خیابان‌های تهران عنوان می‌کنند در همه جای دنیا گوزن، آهو، خرس و سایر حیوانات در این روزها که مردم کمتر به خیابان می‌آیند دیده می‌شود اما در ایران الاغ‌ در اتوبان آهسته در حال پیاده‌روی است.
کاربران بسیاری نیز ضمن اینکه این سوال را مطرح می‌کنند که چرا باید این حیوانات زبان بسته در شهر و اتوبان باشند و پس از حضور در خیابان به کجا رفته‌اند و یا چه کسی آنها را از آنجا برده است؟! امیدوارند هر دو الاغ سلامت به جای امن منتقل شده باشند.

View this post on Instagram

A post shared by خبرگزاری فانوس (@fanous_news) on

جمعی از کاربران نیز که از حضور و ناپدید شدن این دو الاغ در مدت زمان کوتاهی متعجب هستند عنوان می‌کنند ممکن است الاغ‌ها برای قصابی آورده شده باشند و آنها فرار را بر قرار ترجیح داده و سر از اتوبان درآورده‌اند، این کاربران بر این باورند در چنین شرایطی عقل حکم می‌کند که تا اطلاع ثانوی به رستوران‌های اطراف غذا سفارش نداد و در خرید گوشت از قصابی‌ها بیشتر دقت کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала