انتقاد بانوی بازیگر از عدم حمایت رئیس جمهور از مردم در شرایط کرونایی در ایران +ویدئو

© AP Photo / Jason DeCrowحسن روحانی
حسن روحانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتقاد بهنوش بختیاری از مسابقه در اشرافیگری مسئولین!

به گزارش اسپوتنیک، بهنوش بختیاری، بانوی بازیگر و هنرمند ایرانی، به رئیس جمهور ایران، حسن روحانی مطالبی را متذکر شده است.

View this post on Instagram

A post shared by مشهور سیتی (@mashhoor_city) on


او با انتشار ویدئویی نسبت به اوضاع معیشتی و بهداشتی مردم انتقاد کرد. او از دولت خواست تا مردم را در این شرایط سخت حمایت و مبلغی برای قبوض آب و برق در نظر نگیرد. او همچنین پیشنهاد کرد تا دولت در راستای حمایت از مردم وام ها را تعدیل نماید.
بهنوش بختیاری در ادامه افزود که دولت تا کی می خواهد هیچ کاری برای مردم انجام ندهد. کرونا مسئله‌ای جدی است و مردم در حال مرگ هستند.

View this post on Instagram

A post shared by Behnoosh Bakhtiari (@behnoosh_bakhtiari) on


بسیاری از کاربران معتقدند که این بازیگرها بودند که از حسن روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند و حال نباید صحبتی کنند. اما گروهی دیگر از کاربران معتقدند که مطالبه‌گری حق همه مردم است و کسی نمی تواند به کسی که از رئیس جمهور مطالبه می‌کند، انتقاد کند.
عده‌ای از کاربران نیز عنوان کردند که حرف این بازیگر درست است و دولت باید از مردم در این شرایط حمایت بیشتر و بهتری نماید. بعضی از کاربران نیز معتقدند که سلبریتی‌های ایرانی باید از هنرمندان خارجی یاد بگیرند و بعلت دستمزد نسبتا خوب، از مردم نیازمند حمایت مالی نمایند. عده‌ای دیگر از کاربران نیز یادآور شدند که این بازیگر در شرایط شیوع کرونا تبلیغ داروی ضد کرونا می کرده و در ازای آن پول دریافت می کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала