مردان در پشت فرمان به مراتب از زنان خطرناکترند

© Fotolia / Tostphotoمردان در پشت فرمان به مراتب از زنان خطرناکترند
مردان در پشت فرمان به مراتب از زنان خطرناکترند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
متخصصان حمل و نقل از دانشگاه وست مینستر لندن دریافتند، که مردان در رانندگی با ماشین، موتور سیکلت و حتی دوچرخه برای دیگران بسیار خطرناک تر از زنان هستند. نتیجه گیری بر اساس تجزیه و تحلیل آمار مربوط به حوادث رانندگی در انگلیس برای دوره 2005 تا 2015 انجام شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مردان در حال رانندگی با سهل انگاری در جاده های انگلیس به طور متوسط ​​3.93 نفر در یک میلیارد کیلومتر تصادفات منجر به مرگ را مرتکب می شوند، و زنان تقریبا 2.01 نفر، که این به معنای نصف آمار رانندگی آقایان است. در میان رانندگان کامیون دگرجنسگرایان، با اختلاف تقریباً چهار برابر مواجه هستند: 17.25 مرگ در هر میلیارد کیلومتر برای مردان و 4.64 برای خانمها رخ می دهد.

انتظار می رود افسرده کننده ترین آمار در مورد موتور سیکلت ها باشد. موتورسواران مرد 12 برابر زنان خطرناک تر هستند و با طی یک میلیارد کیلومتر، آمار آنها به طور متوسط ​​هشت کشته را نشان می دهد. در زنان، این رقم فقط 0.68 است.

مردان بریتانیایی حتی با دوچرخه سواری، تقریباً دو برابر فوتی رانندگان موتورسیکلت باعث مرگ و میر می شوند - 1.24 مورد در هر میلیارد کیلومتر. زنان، با بیش از دو میلیارد کیلومتر راه مرتکب تصادف منجر به فوتی می شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала