فراگیر شدن هشتگ من باهاتم با هدف کمک هنرمندان ایرانی به مردم در روزهای قرنطینه +ویدئو

© Photo / IRNAبانک برتر ایران معرفی شد
بانک برتر ایران معرفی شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایجاد چالش من باهاتم توسط اشکان خطیبی جهت کمک به مردم ایران!

به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه که هنرمندان و سلبریتی های کشورهای مختلف اقدام به کمک به مردم خود در روزهای قرنطینه کردند، سلبریتی‌های ایرانی نیز چالشی به راه انداختند تا بتوانند به مردم کشور ایران که در حال حاضر درآمدی ندارند و در قرنطینه هستند، کمک کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Ashkan Khatibi (@ashkan) on

چالش "من باهاتم" با همین هشتگ توسط اشکان خطیبی، بازیگر، کارگردان، مجری و خواننده ایرانی در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است. هدف از این جریان این است که هر هنرمندی که داوطلب است و تمایل دارد، تا آخر بهار هزینه یک یا چند خانواده را بپردازد یا اگر ملکی دارد که آن را اجاره داده است، اجاره آن را نگیرد.
به گفته این هنرمند ایرانی، سلبریتی هایی که تمایل دارند از سلبریتی های سراسر دنیا عقب نمانند به این جریان بپیوندند تا کمکی به مردم نیازمند ایرانی در این شرایط کرده باشند.

View this post on Instagram

A post shared by @arya_ashkan.fanpage on

او در پایان صحبت خود عنوان کرد که افراد معمولی هم می توانند به این چالش بپیوندند تا از سلبریتی‌های ایرانی عقب نمانند.
در میان هنرمندان، نخستین شخصی که به این جریان پیوسته است، رامبد جوان، مجری و کارگردان برنامه خندوانه است. او معتقد است که این جریان در شرایط فعلی جامعه ایران بسیار کمک کننده است و آن را یک مسئولیت اجتماعی خیلی باحال نامیده است.

View this post on Instagram

A post shared by Rambod javan رامبد جوان (@rambodjavan1) on

این هنرمند ایرانی عنوان کرده است که همیشه بوده، هست و خواهد بود. همچنین او نیز از هنرمندان دیگری مانند رضا گلزار، رضا عطاران، حامد بهداد، جواد عزتی، بهرام رادان و .... دعوت کرده است تا به این چالش بپیوندند.
بسیاری از کاربران از این چالش استقبال کرده و آن را ایده بسیار خوبی در جهت کمک به مردم خواندند. به گفته کاربران، این روزها جای خالی سلبریتی‌های ایرانی در همراهی با مردم نیازمند بسیار احساس می شده که خوشبختانه قدم اول برداشته شده است.
عده‌ای از کاربران نیز عنوان کردند که اشکان خطیبی دل و قلب پاکی دارد و به فکر مردم ایران است‌.

کاربران منتظر سلبریتی های دیگر برای پیوستن به این جریان هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала