از وزنه برداری تا پرستاری در مبارزه با کرونا +عکس

© AFP 2023 / Anoek De Grootشرکت اولین دختر محجبه در مسابقه ملکه زیبایی آمریکا
شرکت اولین دختر محجبه در مسابقه ملکه زیبایی آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخستین پرستار وزنه بردار ایرانی در خط مقدم مبارزه با کرونا، مشغول به کمک به مردم ایران است!

به گزارش اسپوتنیک، پوپک بسامی، اولین دختر وزنه‌بردار ایرانی که در مسابقه‌های جهانی روی تخته رفت، این روزها لباس پرستاری پوشیده و در کنار دیگر پرستاران مشغول کمک به بیماران در راستای مبارزه با ویروس کرونا است. این دختر پرستار، اولین بانوی تاریخ وزنه برداری ایران است که روی تخته جهانی وزنه زد. 

این دختر وزنه بردار که کارشناس پرستاری است با تجربه هفت ساله خود در زمینه پرستاری، از سوم اسفند ماه، هر روز شش ساعت لباس پرستاری را پوشیده است تا در سایت درمانی مجموعه ورزشی آزادی به ورزشکاران و افرادی که مشکوک به کرونا هستند کمک کند.

View this post on Instagram

A post shared by Varzesh3 ورزش‌سه (@varzesh3) on

او همچنین در طرح غربالگری و ضدعفونی کردن فدراسیون ها فعالیت داشته است. در این غربال گری ها که توسط پوپک بسامی و همکاران او انجام شده است، موردهای مشکوکی با علامت تب وجود داشتند اما هیچ ورزشکاری مبتلا به ویروس کرونا نشده است.

گفته شده است که وی در مسابقات قهرمانی آسیا رتبهٔ چهارم در گروه B وزن ۵۵ کیلوگرم را کسب کرد. 

View this post on Instagram

A post shared by BBC NEWS فارسی (@bbcpersian) on

بسیاری از کاربران با تحسین حرکت این شیرزن ایرانی، معتقدند که او در هر دو زمینه پرستاری و وزنه برداری در حال خدمت و همدلی با مردم ایران است و از این رو به او افتخار می کنند. عده ای از کاربران نیز معتقدند که در حالی که خبری از کمک سلبریتی ها به جبهه مبارزه با کرونا نمی شنویم، این دختر ایرانی پرچم دار خدمت به مردم است.
کاربران معتقدند که پوپک بسامی اینبار هم اولین بود. او نه تنها نخستین بانوی وزنه بردار ایرانی است بلکه نخستین پرستار وزنه بردار است که در ایثار و از خودگذشتگی در ابتدای صف ایستاده است.
View this post on Instagram

A post shared by P🏀🏀pak Basami (@poopak_basami) on

عده ای از کاربران معتدند که او بستبالیست دیروز، پرستار امروز و وزنه بردار فرداست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала