کنایه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به سهل‌انگاران ویروس کرونا +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / دراگان اسکوچیچ
دراگان اسکوچیچ  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با پست اینستاگرامی خود رفتار بی‌تفاوت برخی افراد نسبت به کرونا را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، دراگان اسکوچیچ که در ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ به عنوان مربی تیم ملی ایران انتخاب شد پس از دو هفته قرنطینه در کرواسی و دیدار با خانواده‌اش، در چند روز گذشته با پستی در صفحه اینستاگرام خود خطاب به افرادی که نسبت به شیوع ویروس کرونا در جهان بی‌تفاوت هستند و بدون توجه به توصیه‌های بهداشتی و قرنطینه، باعث شیوع بیشتر این ویروس می‌شوند، نوشت: «آدم‌های مبتلا به کرونا مریض نیستند. مریض واقعی افرادی هستند که در این شرایط بحرانی هیچ گونه همدلی و وظیفه‌شناسی اجتماعی ندارند.»

View this post on Instagram

A post shared by Varzesh3 ورزش‌سه (@varzesh3) on

کاربرانی عنوان می‌کنند اسکوچیچ خطاب به افرادی که بدون توجه به توصیه‌های بهداشتی و آمار رو به رشد تعداد مبتلایان در ایران، اقدام به سفر کردند این پست را گذاشته است، ضمن اینکه جای تاسف دارد که بسیاری نسبت به وظایف اجتماعی خود در چنین شرایطی بی‌تفاوت هستند. این کاربران معتقدند چنین افرادی دارای بیماری‌های روانی هستند و علاوه بر پیگرد قانونی، برای جلوگیری از آسیب رساندن به سایرین نیاز به درمان نیز دارند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

برخی از کاربران نیز از این فرصت استفاده کردند و علاوه بر مقایسه‌ی او با کارلوس کی‌روش، از او انتقاد می‌کنند. اما جمعی از کاربران با نظر اسکوچیچ موافق هستند و امیدوارند مسئولین همه‌ی کشورها اقدامات لازم جهت پیشگیری از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا را به کار ببندند تا با سرعت بیشتری کرونا شکست داده شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала