شیوع جهانی کرونا لاس وگاس را به شهری خاموش تبدیل کرده است +ویدئو، عکس

© AP Photo / John Locherداعش مسئولیت تیراندازی در لاس وگاس را برعهده گرفت
داعش مسئولیت تیراندازی در لاس وگاس را برعهده گرفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
لاس و گاس، پایتخت سرگرمی جهان به دنبال شیوع جهانی کرونا و به جهت مقابله با این ویروس ساکت‌ترین و آرام‌‌ترین لحظات خود را سپری می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، با شیوع گسترده کووید ۱۹، پرجمعیت‌ترین شهر در ایالت نوادا واقع در ایالات متحده آمریکا، آرام‌ترین شب‌های تاریخ‌ خودش را تجربه می‌کند. با شیوع بیماری کرونا شهر تفریحی و توریستی لاس و گاس خالی از رهگذر و هر هیاهو شده و این شهر همیشه بیدار را به شهری خاموش تبدیل کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

کاربران بسیاری ضربه‌ی اقتصادی و اثراتی را که ویروس کرونا بر جهان و مردم می‌زند را غیر قابل پیش‌بینی می‌دانند و عنوان می‌کند وقتی حتی نمی‌دانیم این بحران تا چه زمانی ادامه دارد، ترس از این ویروس دو چندان می‌شود. غالب کاربران معتقدند تعطیلی جهان برای مدت کوتاهی شاید بتواند این معضل جهانی را مدیریت کند اما این اتفاق ممکن است قابل اجرا نباشد؛ بنابراین ضمن اینکه نکات بهداشتی را رعایت می‌کنیم باید منتظر باشیم چه در انتظار جهان و جهانیان است.

View this post on Instagram

A post shared by Michele Lyn (@ehgirl33) on

عده ای از کاربران عنوان کردند که اگر تورهای لاس وگاس را رایگان کنند ایرانی ها به آنجا می آیند و دوباره شهر را از حالت خاموش درمی آوردند. بعضی از کاربران معتقدند به بهانه کروناویروس بد نیست که کره زمین و کشورها و شهرهای شلوغ کمی استراحت بکنند و این فرصت داده شود تا از آسیب به آنها کم شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала