واکنش کاربران نسبت به آوای انتظار با صدای رامبد جوان در ایران +ویدئو

© Photo / IRNAرامبد جوان، بازیگر ایرانی
رامبد جوان، بازیگر ایرانی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
توصیه‌های کرونایی با صدای رامبد جوان که حاصل ابتکار وزارت ارتباطات و همراهی اپراتورهای تلفن همراه بود با واکنش های متفاوت کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ابتکار وزارت ارتباطات و همراهی اپراتورهای تلفن همراه برای توصیه‌های کرونایی و تشویق مردم به در خانه ماندن در ایام نوروز با صدای رامبد جوان، چهره هنری شناخته شده ایرانی، در انتظار مکالمه، در دسترس نبودن و خاموش بودن تلفن همراه با انتقاد شدید کاربران همراه شد.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

کاربران بسیاری از این ایده به تندی انتقاد کردند و آن را چندان جالب نمی‌‌دانند و با عنوان اینکه وقتی برای اولین بار صدای رامبد جوان را به جای مخاطبی که با آن تماس گرفته بودند شنیدند، کاملا شوکه شدند و ترسیدند؛ معتقدند بهتر بود پس از چند بوق این آوا پخش می‌شد و نه اینکه بلافاصله و بدون هیچ انتظاری برای مکالمه، صدای رامبد جوان پخش شود، چراکه این موضوع باعث شوکه شدن آنها شد. گروهی از کاربران نیز معتقدند این ایده جای کار بسیار داشت و می‌توانست بهتر و زیباتر و با تنوع بیشتری ارائه شود نه اینکه برای حالت انتظار، در دسترس نبودن و خاموش بودن گوشی تنها یک متن و یک صدا در نظر گرفته شود.
آذری جهرمی وزیر ارتباطات نیز در واکنش به انتقاد کاربران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوست: «پس دوست داری به جای رامبد، بابای پونه جوابتو بده؟»

View this post on Instagram

A post shared by Mohammad Javad Azari Jahromi (@azarijahromi) on

کاربرانی نیز با بیان طنز از این موضوع انتقاد کردند و این اتفاق را آنقدر ترسناک عنوان می‌کنند که عید نوروز را به هالوین برای آنها تبدیل کرده است. این کاربران با انتقاد شدید از رامبد جوان، با حالت تمسخر این سوال را مطرح می‌کنند که آیا در خانه‌هایمان در ایران بمانیم و قرنطینه باشیم یا در کانادا؟
همچنین گروهی از کاربران از این آوای انتظار با نام بدترین اتفاق سال ۹۸ یاد می‌کنند که از شدت وحشت و تعجب باعث شده کرونا و سایر حوادث و اتفاقات بد سال را از یاد ببرند.

View this post on Instagram

A post shared by پیج دوم سوریلند (@soroush.rezaee.official) on

علاوه بر از نظرات مخالف و انتقادات تند برخی کاربران، جمعی از کاربران با تحسین این ابتکار، آن را بسیار جالب خواندند و بر این باورند که مردم باید حامی چنین پویشی باشند تا توصیه‌های بهداشتی را بیشتر به یکدیگر یادآور شویم و با اتحاد و همدلی سلامتی را به جامعه ایران برگردانیم.بسیاری از کاربران از این ایده استقبال کرده و آن را طرح جالبی از وزیر ارتباطات عنوان کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала