روحیه بالا و رقص پرستاران ایرانی هلندی‌ها را شوکه کرد +ویدئو، عکس

CC0 / / Nurse
Nurse - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در یک برنامه تلویزیونی در هلند علاوه بر نمایش رقص پرستاران ایرانی در روزهای کرونایی، به حاضرین رقص ایرانی آموزش دادند.

به گزارش اسپوتنیک، رقص پرستارهای ایرانی که واکنش جهانی داشته در شبکه تلویزیونی هلند نیز پخش شد و واکنش مجری این برنامه تلویزیونی و تماشاگران آن، مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است. مجری این برنامه پس از پخش رقص پرستارهای ایرانی در برنامه‌شان می‌گوید: «ملت ترسوی هلند (اینجا در دو سه روز سوپرمارکت‌ها را غارت کردید و سر دستمال توالت، ژل و الکل کتک کاری کردید.) از ایرانی‌های شجاع یاد بگیرید که در بدترین شرایط تحریم و کرونا پرستارهایشان در بیمارستان‌های کرونایی با رقص و شادی خودشان را سر پا نگه می‌دارند تا از این مصیبت عظیم عبور کنند.»
این مجری علاوه بر متعجب شدن و تحسین شادی پرستاران ایرانی، به حاضرین رقص ایرانی آموزش دادند. ویدئو زیر شرحی از این ماجراست.

View this post on Instagram

A post shared by پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا (@rokna.net_) on

کاربران بسیاری با تحسین پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و آرزوی سلامتی برای آنان در روزهای کرونایی ایران، امیدوارند این ویروس منحوس هر چه زودتر از ایران رخت بربندد و ایران جان دوباره‌‌ای بگیرد.

View this post on Instagram

A post shared by ahmadreza amirkhani‌ (@ahmadreza.amirkhani) on

کاربرانی با بیان اینکه به ایرانی بودنشان افتخار می‌کنند، بر این باورند ایرانیان مردمی شاد بوده‌اند اما سوءمدیریت باعث بی‌انگیزگی و افسردگی آنان شده و در واقع غم و اندوه به آنان تحمیل شده است. این کاربران روحیه قوی همه ایرانیان را با وجود همه مشکلات داخلی کشور و تحریم‌ها قابل تحسین می‌دانند و معتقدند حتی اگر این مجری قصد تخریب ایرانیان را داشته و بخواهد بگوید ایرانیان هیچ چیز را جدی نمی‌گیرند و به راحتی با این مسئله کنار آمده‌اند نیز ایرادی ندارد، چون ایرانیان خود را باور دارند و این برای آنان کافی است.

View this post on Instagram

A post shared by @mahboobehbehzadaval on

جمعی از کاربران نیز از علاقه حاضرین و تماشاگران آنلاین که برای یادگیری رقص ایرانی تلاش می‌کردند به وجد آمده‌اند و ایران را شاد و پرافتخار آرزو می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала