کنسرت ملی هر روزه ایتالیایی‌ها در قرنطینه سراسری +ویدئو

© REUTERS / Marzio Tonioloمجسمه دارای ماسک بهداشتی در شهر سن فیورانو ایتالیا
مجسمه دارای ماسک بهداشتی در شهر سن فیورانو ایتالیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مردم ایتالیا برای چندمین شب پیاپی در قرنطینه سراسری کشورشان برای حفظ روحیه خود آواز دسته جمعی سر می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، با گسترش و روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا در ایتالیا و قرنطینه سراسری برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، ساکنین نقاط مختلف ایتالیا در پویشی ملی برای امیدبخشی به زندگی در دو نوبت ظهر و شامگاه در ساعتی مشخص به صورت دسته جمعی و هماهنگ از بالکن و پنجره خانه‌هایشان آواز می‌خوانند. غالب مردم ایتالیا این پویش را دنبال می‌کنند و آن را بسیار دلگرم‌کننده و امیدبخش برای ادامه حیات خود می‌دانند.

علاوه بر اینکه این پویش بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است، به کشورهایی همچون اسپانیا، سوئد و ایران نیز کشیده شده است و بسیاری از علاقمندان به آواز خواندن و نواختن موسیقی برای همسایگان خود کنسرت‌های کوچک موسیقی در بالکن خانه‌هایشان تدارک می‌بینند.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

بسیاری از کاربران ضمن تحسین مردم ایتالیا برای پیش قدم شدن در این اقدام زیبا و دلگرم‌کننده، معتقدند برای جمع کثیری از مردم که به خانه ماندن عادت ندارند و به سختی روزهای خود را در قرنطینه به سر می‌برند، این حرکت می‌تواند فوق‌العاده در روحیه دادن به آنان و سایرین موثر باشد و مانع افسردگی در این شرایط ناامید کننده و پر از غم خواهد بود.

View this post on Instagram

A post shared by حال وهوای میانسالی (@halo.havaye.miyansali) on

گروهی از کاربران علاوه بر اینکه موافقت خود را با این حرکت زیبا و دلگرم‌کننده اعلام می‌کنند، تاکید بیشتر بر رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن، جهت کنترل شیوع این ویروس همه‌گیر را دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала