ماسک‌های لاکچری و برند برای سلبریتی‌ها +عکس، ویدئو

© REUTERS / Marzio Tonioloمجسمه قدیس فرانسیس، حامی ایتالیا در شهر سن فیورانو با ماسک بهداشتی
مجسمه قدیس فرانسیس، حامی ایتالیا در شهر سن فیورانو با ماسک بهداشتی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برندهای مختلف، ماسک‌های لاکچری بسیار متنوع با قیمت‌های نجومی تولید و عرضه می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها که هراس اپیدمی کرونا دنیا را فرا گرفته است و موضوع کمبود ماسک در صدر اخبار جهان است تصاویری از استفاده انواع ماسک‌های لاکچری توسط سلبریتی‌ها منتشر می‌شود که نشان می‌دهد برخی شرکت‌های مد و لباس برای مشتریان خاص خود ماسک‌های سفارشی و اختصاصی تولید و تهیه می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

علاوه بر واکنش‌های کاربران به این موضوع، روزنامه «ساوت چاینا مورنینگ پست» نیز در گزارش مفصلی در این رابطه نوشت: «صرف‌نظر از کارایی یا عدم کارایی ماسک‌ها، با تعجب شاهد مد جدیدی از تصاویر کرونایی سلبریتی‌ها هستیم که ماسک‌هایی با برندهای مشهور روی صورت خود قرار داده‌اند.»

View this post on Instagram

A post shared by A I R I N U M - Korea (@airinum_kr) on

مارین سره، طراح یکی از برندهای حاضر در هفته مد پاریس از جمله افرادی است که مدل‌های خود را به همراه طیف متنوعی از ماسک‌های صورت روانه صحنه کرد و تعدادی از اینفلوئنسرهای حاضر در این رویداد با زدن این ماسک‌ها بر دهان جلوی دوربین خبرنگاران و عکاسان حاضر شدند و برند تولیدکننده آن را تبلیغ کردند. این ماسک‌ها با همکاری کمپانی "Airinum" که در زمینه آلودگی هوا فعالیت می‌کند، تولید شده است و فروش آنلاین آن از هفته آینده آغاز می‌شود. علاوه بر این هم‌زمانی رونمایی از این محصولات و شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان با یک جهش در میزان تقاضا مواجه شده است. قیمت این ماسک‌های خاص بین ۶۹ تا ۹۹ دلار می‌باشد و به دلیل حجم سفارش بالا، ظرفیت درخواست برای خرید آن تا ماه آوریل پر شده است.

View this post on Instagram

A post shared by The CatWalk Iran (@thecatwalkir) on

کاربران با بیان اینکه مد مسبب انحطاط عمیقی در جوامع شده است، معتقدند حتی در شرایطی که جهان درگیر پیشگیری و کنترل کرونا می‌باشند برخی تنها به منفعت خود و کسب درآمدهای بیشتر می‌اندیشند. برخی از کاربران از این اتفاق با نام شوخی کثیف یاد می‌کنند و برخی بر این باورند که برعکس، دنیا دست آدم‌های پلید افتاده است.

View this post on Instagram

ماسک لاکچری 😅

A post shared by ax.luxury (@ax.luxury) on

جمعی از کاربران ضمن اظهار تاسف از اینکه برخی پرستاران و کادر درمان ممکن است به ماسک ساده احتیاج داشته باشند و مردمی که جانشان در خطر است و قادر به تهیه ماسک به علت کمبود نیستند، افراد سودجو این چنین بیزینس راه انداخته‌اند و از آب گل آلود ماهی می‌گیرند.

گروه دیگری از کاربران با نظرات متفاوت معتقدند اگر اپیدمی کرونا را نتوان کنترل کرد حتی سلبریتی‌ها با ماسک‌های لاکچری‌شان در امان نخواهند بود، پس بهتر است کمی تامل کرد و به جای تلاش برای تهیه ماسک لاکچری، برای قطع زنجیره کرونا گام برداشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала