آموزش اهمیت شستن دست‌ها به زبان کودکانه توسط خواننده ایرانی +ویدئو

© Depositphotos.com / Alexrathsآموزش اهمیت شستن دست‌ها به زبان کودکانه توسط خواننده ایرانی +ویدئو
آموزش اهمیت شستن دست‌ها به زبان کودکانه توسط خواننده ایرانی +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آرش خواننده ایرانی به زبان ساده آموزشی از واقعیت شیوع کرونا و اهمیت شستن صحیح دست‌ها به کودکان ارائه داد که ویدئو آن توسط کاربران در فضای مجازی منتشر می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، آرش لباف با نام هنری آرش، خواننده ایرانی با انتشار ویدئویی با روشی خلاقانه و بسیار ساده به گونه‌ای که کودکان متوجه شوند ویروس کرونا با چه سرعتی شیوع پیدا می‌کند و انتقال ویروس کرونا از طریق دست آلوده را با شستن دست می‌توان کنترل کرد، آموزش داد. این ویدئو بازدیدهای فراوانی داشت و با واکنش کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

کاربران بسیاری آموزش خلاقانه، کودکانه و جامع آرش را نمونه‌ای صحیح از آموزش به کودکان عنوان می‌کنند و معتقدند باید از کسانی که در این روزهای پر تنش با آرامش و به سادگی آموزش‌‌ها و توصیحات لازم را به همگان ارائه می‌دهند سپاسگزار بود.
کاربرانی نیز به والدینی که به دلیل مشغله‌های زیاد، وقت کمتری برای فرزندانشان می‌گذارند توصیه می‌کنند آموزش صحیح را باید از کودکی که شخصیت کودک شروع به شکل‌گیری می‌کند، آغاز کرد و با خلاقیت‌ و ابتکار آموزش‌های اساسی زندگی، بهداشت و مراقبت‌های شخصی را به آنان آموزش داد.

View this post on Instagram

A post shared by مهتاب رجبی(مشاور کودک) (@moshavere.moon) on

جمعی از کاربران نیز با اشاره به اینکه درصد ابتلا کودکان به کرونا کمتر است و ممکن است ناقل ویروس کرونا باشند، معتقدند باید آموزش و آگاهی لازم جهت نحوه‌ی شستشوی صحیح دست‌ها، نحوه‌ی صحیح سرفه و عطسه کردن و همچنین لمس نکردن اعضای صورت با دست آلوده به شیوه‌ای قابل فهم به کودکان داده شود تا بتوانیم با کمک یکدیگر زنجیره کرونا را قطع کنیم و کرونا را شکست دهیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала