زانو زدن مجری شبکه استانی یزد در مقابل دوربین و تقاضای از مردم برای ماندن در خانه +ویدئو

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر خطرغیرمنتظره تماشای بیش از حد تلویزیون
خطرغیرمنتظره تماشای بیش از حد تلویزیون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجری برنامه تلویزیونی "خونه و زندگی" با زانو زدن در مقابل دوربین از مردم تقاضا کرد برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا در خانه‌های خود بمانند.

به گزارش اسپوتنیک، مهدی قانع مجری شبکه استانی یزد در برنامه "خونه و زندگی" با زانو زدن در مقابل دوربین از همشهریان خود خواست تا در خانه بمانند و با کمک یکدیگر از شیوع بیشتر کرونا در میان مردم جلوگیری کنند. او گفت: «خطر جدی است. بدون تعارف با شما حرف می‌زنم. خواهشا مواظب خودتان باشید در خانه بمانید. من در مقابل شما زانو می‌زنم که در خانه بمانید و به فکر خود، خانواده و فرزندانتان باشد.»

این در حالی است که دکتر ابراهیم سلمانی ندوشن، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی صدوقی یزد افزایش مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در این استان را تا ظهر دوشنبه به ۹۰ نفر خبر داد که آزمایش‌های این تعداد مثبت قطعی بوده است. ایشان نیز از مردم خواست برای پیشگیری از شیوع کرونا در خانه بمانند و از سفرهای غیرضروری به شدت خودداری کنند.
کاربران بسیاری اقدام این مجری را دلسوزانه عنوان می‌کنند و معتقدند سواد رسانه‌ای و کار صحیح را مجری برنامه "خونه و زندگی" در شبکه استانی صدا و سیمای یزد انجام داده است. اما این کاربران عنوان می‌کنند مردم با در خانه ماندن مشکلی ندارند اما یک کارگر روزمزد بین مرگ با بیماری و مرگ با بیکاری کدام یک را باید انتخاب کند؟! و وقتی گفته می‌شود در خانه بمانید اما دولت برق را به علت بدهی قطع می‌کند چه باید کرد؟ آیا همین صدا و سیما برای این سوالات هم زانو می‌زند و پاسخگو می‌شود؟!

View this post on Instagram

A post shared by مهدی قانع (@mahdighane.tv) on

جمعی از دیگر از کاربران ضمن اینکه با صحبت‌های این مجری هم عقیده‌اند، عنوان می‌کنند شرایط جامعه به گونه‌ای نیست که بشود در خانه ماند، وقتی همه‌ی ارگان‌های دولتی به روال عادی برگشته‌اند چگونه می‌توان از رفتن به محل کار خودداری کرد؟!
گروهی از کاربران نیز معتقدند برخی افراد به هیچ یک از توصیه‌های بهداشتی توجه نمی‌کنند و با این کار جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند و این ناشی از عدم شفافیت در اطلاع‌رسانی و کم اهمیت جلوه دادن کرونا توسط مسئولین می‌باشد. جدایی از این نظرات، جمعی از کاربران همچنان تقاضا دارند مردم کرونا را جدی بگیرند تا از این بحران عبور کنیم.

View this post on Instagram

A post shared by farshid jahanbakhsh (@farshid.jahanbakhsh_physics) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала