ماجرای کنایه و عذرخواهی مجری شبکه‌ی استانی قم از پسر حداد عادل +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Jung Yeon-jeعذرخواهی بازیگر آمریکایی از ایران
عذرخواهی بازیگر آمریکایی از ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کمدین شبکه‌ی استانی قم از واکنش مبتلا شدن فریدالدین حداد عادل به کرونا به تندی انتقاد کرد و همین موضوع باعث شد که از او عذرخواهی کند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که فریدالدین حداد عادل در توئیتر خود با استیکر خنده از مبتلا شدنش به کرونا پس از بازگشت از قم نوشت، مجری شبکه‌ی استانی قم در یک برنامه تلویزیونی ضمن تفکیک کرونا به «کرونای مردمی» و «کرونای مسئولین»، از نوع گفتار و اعلام مثبت شدن تست کرونای مسئولان، به ویژه فریدالدین حداد عادل انتقاد کرد و گفت: «تو که مامانت برات مدرسه غیرانتفاعی درست کرد، الان هم بگو مامانی برات یک بیمارستان غیرانتفاعی درست کنه... .»

پس از انتشار ویدئویی کوتاه از این برنامه تلویزیونی در فضای مجازی و واکنش‌های مختلف کاربران که برخی طنز و نظر کمدین شبکه‌ی استانی قم را حقیقتی تلخ می‌دانند که به مزاج برخی خوش نمی‌آید و برخی عنوان کردند طنز باید فاخر و به دور از توهین و هتک حرمت باشد و تداعی کننده با افراد خاص نباشد، در حالی که در این طنز به یک خانواده‌ و خصوصا مادر ایشان توهین شده است؛ این مجری در برنامه دیگری از فرزند حداد عادل عذرخواهی کرد.

فریدالدین حداد عادل بار دیگر در یک رشته توییت در پاسخ به کمدین شبکه‌ی قم و کنایه‌های او نوشت: «‌قبل از هر چیز؛ من هیچ وقت چین نرفته‌ام، البته دوست دارم بروم، ولی خب نرفته‌ام تا به حال. ‌اما در مورد خود برنامه؛ می‌شود دیگران را مسخره نکرد و خندید. حتما باید اینطوری مردم را خنداند؟
حالا که صداوسیما قم مرا بخاطر آقازاده بودنم مسخره می‌کند و البته به مادر ارجمندم هم توهین می‌کند جا دارد آقای لطفی نیاسر، مسئول مرکز قم و جناب بیک‌زاده تهیه کننده‌ی ارجمند برنامه‌ی مذکور دلایل آمدنم به قم را بدانند.»
ایشان در این توییت دلیل سفر خود به قم را مفصل شرح داد.

View this post on Instagram

A post shared by Dr. ahmad zarean (@zarean1356) on

گروهی از کاربران معتقدند احتیاج به عذرخواهی نبوده چراکه قالب طنز اینگونه است و اگر مسئولین و فرزندانشان نگران این هستند که مورد تمسخر واقع نشوند بهتر است مراقب اعمال و گفتارشان باشند. اما گروهی دیگر معتقدند اگر مجریان مربوطه عذرخواهی نمی‌کردند ممکن بود از کار برکنار شوند، بنابراین برخلاف میل باطنی‌شان در برنامه‌ای دیگر از پسر داد عادل عذرخواهی کردند.

View this post on Instagram

A post shared by همايون خداوردي (@fs6639) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала