پیشنهاد تعویق عید نوروز، قرار ملی میان ایرانیان +عکس

© Sputnik / POUYA MAMAGHANIسفره هفت سین
سفره هفت سین  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عده ای از مردم ایران شعار "عید ما بعد از شکست کرونا،" سر دادند!

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به نزدیک بودن عید نوروز و همچنین وجود ویروس کرونا، عده‌ای از کاربران شبکه‌های اجتماعی خواستار به تعویق انداختن مراسم عید نوروز شدند.
این دسته از کاربران، قرار ملی بین ایرانیان را پیشنهاد دادند و شعار آنان این است که: "عید ما، بعد از شکست کرونا"

View this post on Instagram

A post shared by @HASANLOO1354 (@hasanloo1354) on

زمزمه این قرار ملی به دلیل نگرانی جدی در رابطه با بخشی از مردم در روزهای عید نوروز است که ممکن است قرنطینه خانگی را رعایت نکنند و به دید و بازدید و سفر بروند و ناگهان با انفجار اتمی کرونا مواجه شوند.

View this post on Instagram

A post shared by R.Y.P.F (@r.y.p.f4747) on

در این صورت دیگر حتی امکانات پزشکی کشور ایران نیز جوابگو نخواهد شد و آخرین نوروز قرن جای خود را به یک فاجعه انسانی خواهد داد.
این دسته از کاربران پیشنهاد دادند که این عید از طریق تلفن و اینترنت با همدیگر در تماس باشیم و به دیدار کسانی که دوست شان داریم نرویم تا آنها را در معرض ویروس کرونا قرار ندهیم. بدانیم که این عید بر خلاف همه هزاره های گذشته، دوست داشتن در ندیدن است و عید دیدنی یک ظلم بزرگ محسوب می شود.

View this post on Instagram

A post shared by @yatagasht on

آنان شعار "عید ما بعد از شکست کرونا" را شعار خود قرار داده و خواستار این شدند که عید امسال را به زمانی که ویروس کرونا در کشور ایران از بین رفت موکول کنند.
عده‌ای از کاربران معتقدند که بدلیل وجود کروناویروس، امسال در روزهای عید، دور هم بودن را در خانه را تجربه خواهند کرد و "حول حالنا الی احسن الحال" را به نیت ریشه کنی بیماری کرونا و بهبود حال همه مبتلایان زمزمه می کنند. بعضی از کاربران به دلیل عدم توانایی در احیای سنت های باستانی عید نوروز امسال ناراحت هستند و معتقدند که چینی ها عید آنان را به غم و اندوه تبدیل کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала