جنجال هک شدن صفحه شخصی اینستاگرام مجری شبکه تلویزیونی انگلیسی من و تو +عکس

© Fotolia / Paoleseرسانه: دلیل هک شدن ایمیل دمکرات ها ی امریکا یک غلط چاپی معمولی بود
رسانه: دلیل هک شدن ایمیل دمکرات ها ی امریکا یک غلط چاپی معمولی بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با هک شدن صفحه شخصی اینستاگرام سالومه سیدنیا مجری و برنامه ساز شبکه ماهواره‌ای من و تو، حواشی بسیاری در شبکه های اجتماعی به وجود آمده است!

 به گزارش اسپوتنیک، خبرهایی مبنی بر هک شدن صفحه اینستاگرام سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو که در لندن زندگی می‌کند، در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد. ضمن اینکه تصویر پروفایل او به پرچم ایران تغییر کرده است، تصاویری از گفتگوهای او با هنرمندان ایرانی که در ایران زندگی می‌کنند نیز منتشر شده که واکنش‌های کاربران در صفحات اجتماعی را به دنبال داشته است.

تصاویر منتشر شده منتسب به صفحه هک شده سالومه سیدنیا، حاکی از گفتگوی او با سلبریتی‌هایی همچون تهمینه میلانی، پرویز پرستویی، ارژنگ امیرفضلی، رضا صادقی، علی انصاریان، شهره لرستانی و مهناز افشار می‌باشد که متن صحبت‌های آنان موجب خشم کاربران ایرانی و واکنش‌های گسترده‌ای شده است. علاوه بر این، هکر این صفحه عنوان کرده است که به زودی به سراغ صفحات دوستان سالومه نیز خواهد رفت و پیج آنان را نیز هک خواهد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by ❤الله❤ (@noora.mahdavi) on

اما این چهره‌ها در واکنش به ادعای ارتباط با مجری شبکه من و تو، ضمن اعلام بی‌اطلاعی، این موضوع را تکذیب کردند و چنین نوشتند؛
شهره لرستانی: من نمی‌دانم سالومه چه کی هست؟ و به شدت مریض هستم و اطلاعی از این موضوع ندارم.
شهره سلطانی: قطعا جعلی بوده اما به هر حال خیلی‌ها ممکن است دایرکت من بیایند و چت کنند. اما واقعا از این چتی که می‌گویید بی‌اطلاع هستم.
علی انصاریان: چه بامزه من ندیدم. باید برم ببینم بعد بگویم جعلی است یا نه.
علی اوجی: من راجع به این موضوعات صحبت نمی‌کنم.
بروز ارجمند: من این موضوعات را تایید نمی‌کنم.
تهمینه میلانی: من از این ماجرا بی‌خبر هستم؟! ترجیح هم می‌دهم در این باره حرفی نزنم. فقط به عنوان یک هنرمند غصه می‌خورم از فحاشی‌هایی که در صفحه‌ام می‌شود. واقعا چرا ما این طور شده‌ایم.

کاربران بسیاری با نظرات نزدیک به هم در صفحات اجتماعی نگاه های خود را عنوان می‌کنند و از اینکه بعضی ار سلبریتی‌ها با مجریان شبکه‌های مخالف جمهوری اسلامی درد و دل می‌کنند و خود را حامی مردم ایران می‌دانند، اظهار تاسف می‌کنند و معتقدند این چت‌ها به خوبی نشان می‌دهد که نباید برای دیدگاه‌ها و اظهارات سلبریتی‌ها ارزش قائل شد‌. کاربرانی نیز پیشنهاد می‌دهند به جای دنبال کردن این شخصیت‌ها، آنها را آنفالو کنند و شخصیت‌هایی را دوست بدارند که به معنای حقیقی ایران را دوست دارند و برای ایران در تلاشند.

View this post on Instagram

A post shared by NetNews • نت نیوز (@netnews_iran3) on

عده ای از از کاربران نیز در پاسخ به عده ای که تصاویر این هک را درست می دانند عنوان کردند که چرا پس از 24 ساعت هنوز اینستاگرام صفحه این مجری معروف را پس نگرفته است در حالی که در موارد مشابه این کار را در مورد افراد مشهور انجام داده است. این دسته از کاربران این اقدام را یک توطئه علیه سلبریتی ها و تفرقه اندازی بین مردم می دانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала