هشدار، من نیز 14 روز در خانه می مانم +عکس

اشتراک
هشتک 14 روز در خانه می مانیم، این روزها سوژه کاربران شده است

به گزارش اسپوتنیک، هشتکی این رئزها ترند شبکه های اجتماعی شده است که در آن مردم را به تشویق برای ماندن در خانه به مدت 14 روز می کند تا از منفی بودن تست کرونای آنان اطمینان حاصل نماید. این هشتک با عنوان #۱۴_روز_در_خانه_میمانیم  می باشد.

 

View this post on Instagram

A post shared by ... (@sabaepour) on

این دوره از 5 تا 19 اسفندماه ادامه دارد و علت این کار سلامتی اشخاص و اطرافیان مطرح شده است.  گفته شده است که در بسیاری از شهرهای چین، مردم صورت خودجوش در خانه ماندند تا از شیوع این ویروس جلوگیری کنند و نتیجه آن توقف نسبی این ویروس در این کشور شده است.
بسیاری از کاربران از این طرح استقبال کرده و عنوان کردند که فقط برای انجام کارهای ضروری به خارج از خانه می روند. به گفته این دسته از کاربران، افرادی که پس از تعطیلی مدارس و ادارات به شهرهای شمالی کشور سفر کردند برای خود، خانواده و اطرافیان خود ارزشی قائل نیستند و در صدد شیوع این ویروس به شهرهای دیگر ایران می باشند. پیشنهاد این دسته از کاربران ماندن در خانه، عدم رفتن به مسافرت و استفاده از ماسک در محافل عمومی و رعایت بهداشت است.
بعضی از کاربران معتقدند که شیوع این ویروس در ایران زیاد جدی نیست و نمی توانند خود را در خانه حبث کنند. به گفته این دسته از کاربران، داستان شیوع ویروس کرونا در ایران بیشتر جنبه سیاسی دارد و برای تخریب ایران می باشد. 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала