تحسین برانگیز بودن وفاداری خواننده ایرانی +عکس

CC BY 2.0 / David Ohmer / Spring Grove Cemetery & ArboretumКладбище Спринг Гров в штате Огайо зимой
Кладбище Спринг Гров в штате Огайо зимой - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنیامین بهادری با همسر دوم و فرزندانش به دیدار همسر اول خود در بهشت زهرا رفت!

به گزارش اسپوتنیک، بنیامین بهادری خواننده ایرانی نسل جوان که مدتی پیش در یک حادثه رانندگی همسر خود را از دست دهد، اقدام به تجدید فراش کرد و حاصل ازدواج دوم او دو پسر است. او که عاشق همسر اول خود بوده است، هر سال با همسر دوم و فرزندان خود به سر خاک او می رود.

View this post on Instagram

A post shared by فالو کن♥️ (@ifwteme) on

عکسی از بنیامین، همسر دوم او شایلی، بارانا دختر او و بن‌سان و شایمین پسران او در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که وفاداری بنیامین را با وجود خانواده جدیدش به همسر اول خود نشان می دهد.

View this post on Instagram

A post shared by Benyamin Bahadori (@benyaminmusic) on

بسیاری از کاربران معتقدند که این خواننده محبوب به همسر اول خود احترام می گذارد و اوج عشق او را می توان در این حالت مشاهده کرد. عد‌ه‌ای دیگر از کاربران با نگاه طنزگونه عنوان کردند که او چون او با همسر و ۲ بچه جدید به سراغ همسر اول خود رفته است بدتر روح او را در گور می لرزاند. گروهی از کاربران برای نسیم همسر اول او دعا کرده و آرزوی شادی ابدی روح او را دارند.
بعضی از کاربران نیز معتقدند که بنیامین در صورتی وفاداری خود را ثابت می کرد که دوباره ازدواج نمی کرد. اما در مقابل عده ای ای دیگر از کاربران عنوان کردند که بنیامین نمی توانست تا آخر عمر زانوی غم به بغل بگیرد و باید به زندگی بازمی گشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала