درخواست بستن مرز ایران توسط مردم ترکیه و عراق، ترند شبکه های اجتماعی +عکس

© Photo / IRNAمرز ایران و عراق بسته شد
مرز ایران و عراق بسته شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
درخواست بستن مرز ایران به ترند نخست توییتر در ترکیه و عراق تبدیل شد!

به گزارش اسپوتنیک، پس از قرنطینه شدن ۳ نفر از تبعه ترکیه مشکوک به ‎ویروس کرونا که از مرز ایران وارد ترکیه شده بودند، بار دیگر «درخواست بستن مرز ایران» با هشتگ ‎#İranSınırlarıKapatılsın به ترند نخست توییتر در ترکیه تبدیل شد.
کاربران بسیاری عنوان می‌کنند درست است که ‏دولت چین نتوانست جلوی کرونا را بگیرد اما آن را تحت کنترل خود قرار داد. جمعی از کاربران معتقدند آماری که از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران توسط مسئولین منتشر می‌شود صحت ندارد و به مراتب بیشتر است. و با توجه به اینکه چین، عراق و افغانستان پروازهای خود را به ایران لغو کردند و در عراق و ترکیه هشتگ‌های ‎#اغلقواالحدودمع_أيران و ‎#iransınırlarıkapatıls ترند نخست توییتر شده است و مردم خواهان بستن مرز با ايران شدند بهتر است مردم کمتر در سطح شهر تردد کنند و نکات بهداشتی را جهت پیشگیری از مبتلا شدن به این ویروس بیشتر رعایت کنند.

برخی از کاربران ایرانی عنوان می‌کنند در هشتگ بستن مرز ایران با ترکیه همکاری می‌کنند و معتقدند کانون بحران یعنی شهر ووهان ارتباط این شهر را با سایر شهرها کاملا قطع کرده است در حالی که در ایران شهر قم قرنطینه نشد و ارتباطات همچون گذشته برقرار است و اکنون ویروس کرونا به سایر نقاط ایران رسیده است و می‌توان گفت ایران پتانسیل این را دارد که کل دنیا را به این ویروس مبتلا کند.

View this post on Instagram

A post shared by ©️TWITTER IRANI Official©️ (@twitterirani) on

بسیاری از کربران از این اتفاق بسیار ناراحت هستند و معتقدند که این ترند، ناراحتی آنان از شیوع ویروس کرونا به ایران را چند برابر کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала