بارش سنگین برف و گرفتار شدن مردم رشت در این برف زمستانی +ویدئو، عکس

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر اختراع دستگاه تولید برق با برف
اختراع دستگاه تولید برق با برف - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برف و سقوط بهمن در گیلان ۷ کشته و ۷۸ مصدوم بر جای گذاشته است و باعث بسته شدن بسیاری از راه‌های ارتباطی شده است که واکنش‌های کاربران را به همراه داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویر و ویدئوهایی از برف و سقوط بهمن که منجر به بسته شدن بسیاری از راه‌های ارتباطی و گرفتار شدن مردم رشت در برف در شمال کشور ایران در استان گیلان شده است در فضای مجازی منتشر می‌شود. ارتفاع برف در برخی نقاط به ۳۰ سانت و در ارتفاعات به یک و نیم متر می‌رسد، بازنشر این تصاویر با واکنش کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

ضمن اینکه بارش برف در استان گیلان همچنان ادامه دارد و پلیس راهور با توجه به شدت بارش‌ها و حجم برف در این استان به مردم توصیه کرده است تا اطلاع ثانوی از سفر به استان گیلان اکیدا خودداری کنند.
کاربران بسیاری به این موضوع واکنش نشان داده‌اند و عنوان می‌کنند مردم در برف گرفتار نشده‌اند بلکه گرفتار بی‌کفایتی مسئولین هستند که با توجه به اینکه از شدت بارش برف طی پیش‌بینی‌های هواشناسی آگاه بودند هیچ اقدامی نداشته‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by ISNA | ایسنا (@isna.news) on

جمعی دیگر از کاربران از ستاد مدیریت بحران انتقاد می‌کنند و عنوان می‌کنند می‌بایست برای پیش‌بینی‌ها و آمادگی لازم در چنین شرایط بحرانی اقداماتی صورت می‌گرفت. از طرفی رانندگان برای خدمات‌رسانی بهتر در جاده‌ها عوارض پرداخت می‌کنند اما در نهایت باید در برف گرفتار شوند. گروهی از کاربران مردم را مقصر می‌دانند و عنوان می‌کنند مردم باید هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند. کاربرانی نیز معتقدند بهتر است به جای ساخت و پرتاب ماهواره، ایران به شهروندانش توجه بیشتری داشته باشد و خدمات رفاهی به آنان ارائه دهد. این کاربران به افرادی که با حیوانات روبرو می‌شوند توصیه می‌کنند در این سرما از حیوانات غافل نباشند و به آنان توجه داشته باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала