PUBG حالت جدید بازی ارائه می کند

اشتراک
نسخه بروزرسانی ۶.۲ بزودی منتشر خواهد شد، که اصلی ترین نوآوری آن حالت "نبرد گروهی" خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، برای بازیکن نامعلوم میدان های جنگ(PlayerUnknown’s Battlegrounds)، نسخه بروزرسانی ۶.۲ بزودی منتشر خواهد شد، که اصلی ترین نوآوری آن حالت "نبرد گروهی" خواهد بود. در آن، ۲ تیم ۸ نفره می توانند در ۷ مکان مختلف که مستقیماً از ۴ نقشه نبرد سلطنتی گرفته می شوند، بجنگند.

در حالت جدید فقط نمای اول شخص موجود است و تولد دوباره ۵ ثانیه بعد از مرگ در نزدیکی متفقین اتفاق می افتد، اگر مکان امن باشد. بعد از تولد دوباره، بازیکنان به طور خلاصه غیرقابل نفوذ هستند و می توانند از بین ۸ مجموعه تجهیزات موجود را انتخاب کنند.

در دوری که تیم برنده می شود، اولین برنده کسی است که بعد از ۱۰ دقیقه ۵۰ کشته یا بیشترین تعداد کشتار را به خود اختصاص می دهد. پیروزی در دو دوره پیروزی در مسابقه را تضمین می کند.

در طول مسابقه بازیکنان می توانند آمار خود و افراد دیگر را پیگیری کنند. گیمرها امتیازات لازم را برای کسب دورهای پیروزی دریافت می کنند. هر چه امتیاز بیشتر باشد، در پایان مسابقه ارز بازی بیشتری دریافت خواهید کرد.

در آینده، توسعه دهندگان قول داده اند، مکان های جدیدی را به "نبرد گروهی" اضافه کنند و به بازخورد بازیکنان گوش دهند. علاوه بر این، نویسندگان قصد دارند حالت های جدید و از قبل آشنا را به نبرد سلطنتی خود اضافه کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала