هماهنگی دانش‌آموزان دختر با موزیک در برنامه صبحگاهی +ویدئو

© Fotolia / Kzenonمدرسه
مدرسه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هماهنگی و نظم دانش‌آموزان دختر مدرسه‌ای با آهنگ ایرانی در برنامه صبحگاهی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از حرکات منظم و هماهنگ دانش‌آموزان یک مدرسه در صف صبحگاهی با آهنگ آتشم باش از خواننده پاپ، نوازنده و آهنگساز ایرانی حجت اشرف‌زاده در فضای مجازی منتشر می‌شود که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و واکنش‌‌های بسیاری به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

کاربران بسیاری با تحسین مسئولین این مدرسه عنوان می‌کنند هماهنگی و نظم این دانش‌آموزان صحنه‌ای زیبا خلق کرده است و این کمترین حق جوانان و نوجوانان است که صبح خود را با شادی شروع کنند و البته این آهنگ مناسب ورزش صبحگاهی نیست و باید موزیکی پرانرژی به این منظور در نظر گرفته شود.
کاربران بر این باورند صبحی که با این همه انرژی شروع شود محصولش این دانش‌آموزان خلاق و نوآور خواهد بود. این کاربران عنوان می‌کنند نباید این مسائل رسانه‌ای شود چراکه موقعیت مدیر مدرسه به خطر می‌افتد و ممکن است با آنان برخورد شود.

جمع دیگری از کاربران نیز با بیان اینکه کسانی هستند که نمی‌توانند این ویدئو را ببینند و شادی کوچک دختران نوجوان را تحمل کنند و برایشان آزار‌دهنده است باید به سلامت روانی خود شک کنند و به یک روانکاو مراجعه کنند؛ معتقدند جوانان و نوجوانان به چنین فضای شادی احتیاج دارند و تنها تحسین و تشویق چنین اقداماتی بی‌فایده‌اس بلکه باید اساس شادی آنان فراهم شود. گروهی از کاربران هم خاطرات خود و سخت‌گیری‌هایی که طی دوران تحصیل از سوی مسئولین مدرسه متحمل شدند را بازگو می‌کنند و معتقدند نمی‌توان دوران دهه ۶۰ و ۷۰ را با این زمان مقایسه کرد. این کاربران امیدوارند در سایر مدارس نیز شادی در بین دانش‌آموزان موج زند و مخالفتی با آن صورت نگیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала