ازدواج هزاران زوج در قرنطینه در کره جنوبی که با ماسک در مراسم حاضر شدند +عکس

© Fotobank.ru/Getty Images / Chung Sung-Junحلقه ازدواج
حلقه ازدواج - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زوج‌های جوان در کره جنوبی در شرایط متفاوتی و به صورت دسته‌جمعی باهم پیوند زناشویی بستند.

به گزارش اسپوتنیک، هزاران زوج در کره جنوبی در مراسمی که از سوی بنیاد خانواده برای صلح جهانی و وحدت، معروف به کلیسای وحدت، برگزار شد ازدواج کردند. نزدیک به ۶ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و بانیان مراسم ۳۰ هزار ماسک در اختیار شرکت کنندگان قرار دادند. اما همه حاضر به زدن ماسک نشدند و تنها برخی از زوج‌ها در مراسم ماسک به صورت زدند و به این شکل در مراسم حاضر شدند، البته حاضران پیش از مراسم برای اطمینان خاطر از عدم ابتلا به ویروس تحت آزمایش قرار گرفتند.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

کره جنوبی تائید کرده تا کنون ۲۴ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و رویدادهای بزرگ در این کشور به خاطر نگرانی از ویروس کرونا لغو شده است.
علاوه بر این ازدواج گروهی، یک زوج سنگاپوری نیز در هتل اقامت خود در چین تحت قرنطینه بودند که مراسم ازدواج گرفتند و این مراسم را به صورت پخش زنده برای مهمان خود در سنگاپور پخش کردند.

View this post on Instagram

A post shared by indypersian (@indypersian) on

کاربران بسیاری ضمن آرزوی خوشبختی برای این جوانان، از وضعیت پیش آمده در جهان به دلیل شیوع بیماری کرونا ابراز تاسف می‌کنند و معتقدند باید برای زندگی جنگید. کاربران این ازدواج دسته‌جمعی را امیدی برای جوانان و سایر مردم می‌دانند و معتقدند بزرگترین پیروزی امید است و هیچ‌گاه نباید ناامید بود. جمعی از کاربران نیز این سبک از ازدواج و ظاهر عروس و دامادها با ماسک و دستکش را بیشتر شبیه افسانه‌ها و داستان‌های تاریخی می‌دانند و معتقدند استقامت و امید انسان‌ها در هر شرایطی دلیلی برای پیروزی و غلبه بر مشکلات است.

View this post on Instagram

A post shared by AFP Photo (@afpphoto) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала