نوازنده خیابانی ناشناس هویت خود را افشا کرد +ویدئو

© Sputnik / Sergey Malgavkoنوازنده خیابانی در حال نواختن ویلون
نوازنده خیابانی در حال نواختن ویلون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اجرای قطعه "خزان" از ساخته‌های پرویز مشکاتیان توسط نوازنده ناشناس خیابانی و درخواست کمک او برای درمان بیماری‌اش بازتاب‌های بسیاری در فضای مجازی به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز اخیر ویدئویی از یک نوازنده خیابانی با چهره پوشیده و ناشناس که سه‌تار می‌نواخت و با پلاکاردی نوشته شده، برای درمان بیماری نیازمند هستم؛ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که واکنش‌های بسیاری از سوی کاربران همراه داشت ضمن اینکه از منتشر‌کننده این ویدئو می‌خواستند که شماره حسابی برای کمک به این هنرمند در اختیارشان قرار دهد.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

علاوه بر این علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی ایران نیز با منتشر کردن این ویدئو در توییترش نوشت: «هنر تاج سر آفرینش است» امیدوارم اطلاعات موثقی درباره این هنرمند به زودی پیدا کنم و راهی مطمئن و البته در خور شان برای کمک به ایشان. از شما عزیزان هم خواهشمندم اگر نشانی از این عزیز دارید برای من ارسال بفرمایید.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

این نوازنده در صفحه اینستاگرامش که به تازگی ساخته طی دو روز ۲۷ کا فالوئر جذب کرده است و چنین نوشت: «اینجانب فربد ذوالقدر دانشجوی نوازندگی ساز ایرانی هستم و ساز تخصصیم سه‌تار است و نوازنده سه‌تار هستم و نزد استاد لطفی و استاد ساکت کسب علم نمودم. تمام صفحات مجازی اینجانب به دنبال پخش شدن این کلیپ اینستاگرامی بسته شده و این صفحه اینستاگرامی اصلی بنده است. از استادان و دوستان گرامی که به بنده لطف داشتند و این پست رو پخش کردند کمال تشکر را دارم و تقاضا می‌کنم برای کسب اطلاعات بیشتر با صفحه خود بنده در تماس باشند.»

View this post on Instagram

A post shared by farbodzolghadr (@farbodzolghadr2) on

او همچنین درباره پیشنهاد کمک‌های مردمی توضیح داد: «از من شماره کارت نخواهید با نوازندگی خیابانی امرار معاش می‌کنم. دوست دارم با اساتید و آموزشگاه‌ها همکاری کنم.»
کاربران بسیاری به زیبایی هنر این هنرمند را توصیف کرده‌اند و ضمن تحسین، تشویق و آرزوی سلامتی برای ایشان امیدوارند که او بتواند از هنر و استعداداش به نحو احسن استفاده کند و همکاری‌هایی با ایشان صورت بگیرد تا ایشان از این شرایط سخت بیرون آید. جمعی از کاربران نیز ضمن ابراز تاسف، این اتفاق را هشداری برای توجه به جوانان بیکار و افسرده سرزمین ایران می‌دانند که شرایط بدی را تجربه می‌کنند و مسئولین هیچ توجهی به آنان ندارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала