دستور العمل ولادیمیر پوتین برای طول عمر بیشتر

© Sputnik / Евгений Биятов /  مراجعه به بانک تصاویر دستور العمل ولادیمیر پوتین برای طول عمر بیشتر
 دستور العمل ولادیمیر پوتین برای طول عمر بیشتر  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فعالیت های خلاقانه و معنوی باعث طول عمر انسان ها می شود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در دیدار با نمایندگان دولت گفت: کیفیت و امید به زندگی برای افرادی که فعالیت های خلاقانه و معنوی انجام می دهند، بیشتر است. 

ولادیمیر پوتین در مسابقه هاکی  - اسپوتنیک ایران
افشای اسرار جوانی پوتین

رئیس جمهور روسیه در ادامه تصریح کرد: در این خصوص متخصصان در زمینه ژنتیک، پزشکان در زمینه مغز و دیگر رشته های مرتبط سخنرانی های بسیاری نموده اند، اما تا آنجا که تصور می کنم افرادی که به فعالیت های خلاقانه مشغول بوده و هر چه مدت بیشتری به مغز خود آموزش های خلاقهانه می دهند، جوان می مانند و کیفیت زندگی در آنها بهبود می یابد.

به گفته رئیس جمهور روسیه، ژنتیک این پدیده را بهتر توضیح می دهد. به عقیده پوتین، اساتید دانشگاه و معلمان بیشتر از دیگر مشاغل عمر می کنند.

پیش از این در خبرها آمده بود که روزنامه "ال موندو" اسپانیا معتقد است که رئیس جمهور 66 ساله روسیه توانسته است با کمک خواب کافی، تغذیه سالم و ورزش و خودداری از مصرف مشروبات الکلی خود را جوان نگه دارد. ولادیمیر پوتین ورزشکارترین رهبری است که تا کنون کرملین به چشم دیده است. رئیس جمهور روسیه به ورزش های هاکی و جودو، شنا و پیاده‌روی علاقه زیادی دارد.

از نظر شکل ظاهری  و لباس،ولادیمیر پوتین پوشیدن کت و شلوارهای دوخت Kiton و Brioni را ترجیح می‌دهد. رئیس جمهور روسیه، بیش از 50 سال است که به ورزش جودو ادامه می‌دهد. او دارای کمربند سیاه در کاراته است. ولادیمیر پوتین خود را ورزشکاری می‌داند که به همه نوع ورزشی می پردازد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала