جنجال نمایش سیاسی و عجیب کودکان یک مدرسه ایرانی +ویدئو

© AFP 2023 / Robyn Beckچپ گرایان رادیکال پرچم آمریکا را در مقابل کاخ سفید آتش زدند + ویدئو
چپ گرایان رادیکال پرچم آمریکا را در مقابل کاخ سفید آتش زدند + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران در صفحات اجتماعی نسبت به اجرای نمایش سیاسی دانش‌آموزان مدرسه‌ای در ایران واکنش نشان دادند!

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از اجرای نمایش سیاسی توسط دانش‌آموزان یک مدرسه در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که با واکنش‌های متعدد کاربران در فضای مجازی همراه شده است.
کاربران بسیاری با بیان اینکه والدین این کودکان چگونه اجازه داده‌اند فرزندان‌شان این واژ‌ه‌ها را به زبان بیاورند و نسبت به حضور فرزندانشان در اجرای چنین نمایشی بی‌تفاوت باشند، عنوان می‌کنند چنین نمایش‌های سیاسی نه تنها تاثیری بر خلاقیت کودکان نمی‌گذارد بلکه ذهن آنان را آشفته می‌کند.

کاربرانی نیز از دوران تحصیل خود می‌گویند که به اجبار اجرای تئاتر و نمایش‌های تعیین شده توسط مدرسه را انجام می‌دادند، این کاربران امیدوارند این موارد از سیستم آموزشی حذف شود تا دانش‌آموزان از درس فاصله نگیرند و در این سن درگیر سیاست نشوند. جمعی از کاربران این اجرا را عجیب می‌دانند اما در مقابل پاسخ آنان برخی از کاربران ضمن تحسین این کودکان، عنوان می‌کنند ممکن است این اجرا و نمایش برای جمعی عجیب باشد اما این موضوع واقعیتی است که دانش‌آموزان آن را به تصویر کشیده‌اند. این کاربران عنوان می‌کنند نقشه‌ها و تصمیمات براندازها سوژه بچه‌های دهه نودی شده است و باید به حال آنها تاسف خورد که این چنین بازیچه کودکان شده‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by مدافع عقیده (@ali_sohrabi118) on

تعدادی از کاربران نیز نمونه‌ی دیگری از شیطنت‌های کودکان را با مضمون سیاسی منتشر می‌کنند و بر این باورند کودکان در جامعه‌ای که بزرگ‌ترها زندگی‌می‌کنند حضور دارند و با وجود همه تلاشی که والدین دارند تا آنان را از این قبیل مسائل دور نگه دارند امکان‌پذیر نیست.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала