پنالتی که پس از سه بار تکرار گل نشد +ویدئو

© Sputnik / Alexei Kolchin /  مراجعه به بانک تصاویر خلبان هواپیمای ایرباس آ321 در زمین فوتبال
خلبان هواپیمای ایرباس آ321 در زمین فوتبال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دروازه‌بان و مدافع لیگ دسته دو فوتبال ترکیه سه پنالتی پیاپی را گرفتند و صحنه‌ای شگفت را رقم زدند.

به گزارش اسپوتنیک، لیگ دسته دوم فوتبال ترکیه هفته‌ی گذشته در جریان دیدار دو تیم اوشاک‌اسپور و ارگنه ولیمشه‌اسپور شاهد اتفاقی عجیب و ناباورانه بود. در جریان این دیدار در دقایق پایانی بازی داور یک پنالتی به سود ارگنه ولیمشه‌اسپور اعلام می‌کند که پس از مهار آن توسط دروازه‌بان و به علت خروج غیرمجاز او از دروازه داور دستور به تکرار پنالتی می‌دهد و برای بار دوم دروازه‌بان موفق به گرفتن توپ می‌شود اما برای بار سوم دارو دستور به تکرار پنالتی می‌دهد و با اعتراض دروازه‌بان او از بازی اخراج می‌شود و مدافع تیم در دروازه قرار می‌گیرد و پنالتی سوم را نیز دفع می‌کند. این اتفاق موجب شگفتی علاقمندان به فوتبال می‌شود و نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند.

View this post on Instagram

A post shared by 433 (@433) on

کاربران این اتفاق را بی‌تکرارترین رخداد در تاریخ فوتبال می‌دانند و عقیده دارند این توطئه‌ای بود که بدشانسی آورد و به هدفش نرسید. برخی از کاربران عنوان می‌کنند این اتفاق کلام الهی را برایشان تداعی می‌کند که می‌فرماید بی اذن و اجازه‌ی خدا برگی از درخت نمی‌افتد.

View this post on Instagram

Dakika 90+ 👀 Oyuncularımızın 3 çift lafı var 🥅 🧤 1:🚫 2:🚫 3:🚫 #Uşakspor @ersinaydin18 @leventaktug

A post shared by Uşakspor (@usaksporas) on

جمعی از کاربران نیز با بیان جملات آمیخته با طنز این بازی را به وضعیت ملت ایران و فشارهای وارده از سوی آمریکا تشبیه می‌کنند؛ علاوه بر این آنها عنوان می‌کنند داور گل می‌خواست به همین دلیل هر بار دستور پنالتی دیگری را صادر می‌کرده است اما گاهی نمی‌شود که نمی‌شود که نمی‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала