عاقبت ورود مردان به واگن ویژه زنان در هند +ویدئو

© Sputnik / Feda Shahinعاقبت ورود مردان به واگن ویژه زنان در هند +ویدئو
عاقبت ورود مردان به واگن ویژه زنان در هند +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در هند مردانی که قانون را زیر پا گذاشتند و وارد واگن ویژه زنان شده بودند توسط پلیس تنبیه شدند.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از کتک زدن و تنبیه مردانی که از واگن ویژه زنان در هند استفاده کرده‌اند در فضای مجازی منتشر می‌شود که با واکنش‌های کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است. مردان هندی در دهلی نو به دلیل نبود فضای کافی در مترو وارد واگن ویژه بانوان شدند که در هنگام خروج با خشم پلیس و زنان حاضر روبرو شدند و مورد تنبیه فیزیکی قرار گرفتند.

View this post on Instagram

<> وقتی تو هند سوار واگن بانوان میشی 😁 #وقتی#هند#سوار_واگن_بانوان_میشی

A post shared by RES (@res_news) on

کاربران بسیاری مخالف کتک زدن و تنبیه هستند و عنوان می‌کنند برای مقابله و جلوگیری از ورود مردان به واگن ویژه بانوان باید از روش‌های دیگری همچون افزایش تعداد رفت و آمد قطارها در طول روز استفاده کرد و این روش را کاملا اشتباه می‌دانند. این کاربران معتقدند در واقع مردم هند باید با پلیس و مسئولین این کشور برخورد کنند و اعتراض داشته باشند که خدمات رفاهی مناسبی برای آنان در نظر گرفته نشده است.

View this post on Instagram

A post shared by مشهد نما زیباترین تصاویر مشهد (@mashhad.nama) on

جمعی از کاربران این دیدگاه را دارند که چگونه وقتی بانوان در مترو و اتوبوس از قسمت آقایان استفاده می‌کنند با آنها با احترام برخورد می‌شود و جای اعتراض وجود ندارد اما با عکس چنین حالتی به شدت با آن برخورد می‌شود. برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند اگر این اتفاق در ایران رخ داده بود این موضوع در تمام دنیا رسانه‌ای می‌شد و آن را اقدام وحشیانه و ضد حقوق بشری می‌خواندند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала